تابناک: خانه صنعت، معدن و تجارت یکی از نهاد هایی است که در راستای محوریت قرار گرفتن صنعت و تحقق جامعه صنعتی تلاش می کند و هم چنین در راستای ایجاد سرمایه گذاری های مناسب به فعال کردن ظرفیت های ارتباطی و آموزشی می پردازد.
کد خبر: ۳۱۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵ 04 May 2015

به گزارش تابناک اصفهان، اصفهان یکی از استان هایی است که در زمینه های صنعت، معدن و تجارت ظرفیت های مناسبی دارد و به نوعی حرف های بسیاری برای گفتن دارد. در کنار این مسائل از قطب های صنعتی و تجاری کشور نیز محسوب می شود به گونه ای که از آن به عنوان صنعتی ترین استان کشور نیز نام می برند.

خانه صنعت، معدن و تجارت یکی از نهاد هایی است که در راستای محوریت قرار گرفتن صنعت و تحقق جامعه صنعتی تلاش می کند و هم چنین در راستای ایجاد سرمایه گذاری های مناسب به فعال کردن ظرفیت های ارتباطی و آموزشی می پردازد.

با وجود این مسائل در جلسه هیئت مدیره این خانه، انتخابات ریاست با حضور تمامی اعضا انجام شد و به اتفاق آرا، محمدرضا برکتین به عنوان رئیس و سیدعبدالوهاب سهل‌آبادی به عنوان نائب رئیس و محمد اقارب‌پرست هم به عنوان خزانه‌دار تعیین شدند.

گفتنی است 31 فروردین ماه امسال، در جلسه مجمع عمومی سالیانه خانه، انتخابات هیئت مدیره با حضور تمامی اعضا و معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد و سیدعبدالوهاب سهل‌آبادی، محمد اقارب‌پرست، محمدرضا برکتین، رضا چینی، محمود تولایی، مرتضی امین جواهری و محمدامین توکل به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند. آقایان رحیم نصر و مهدی هراتیان‌فر هم به عنوان اعضای علی‌البدل تعیین شدند.

رحیم آذربایجانی و محمدرضا کبیری نائینی هم سمت بازرس و آقایان ابراهیمی و باطنی سمت بازرسان علی‌البدل را گرفتند.

پیش از این سیدعبدالوهاب سهل‌آبادی، رئیس فعلی اتاق بازرگانی اصفهان رئیس این خانه بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار