فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری سارقان انتقال خطوط برق در حین سرقت کابل برق در این شهرستان، خبر داد.
کد خبر: ۳۱۳۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳ 18 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا شیرزادی" با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت انتقال خطوط برق و ترانس در سطح مناطق روستایی شهرستان کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پاسگاه کوزران با انجام اقدامات گسترده پلیسی موفق شدند، ۲ نفر سارق را که در حال سرقت کابل خطوط برق با خودرو پژو، در یکی از روستاهای شهرستان بودند شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ شیرزادی افزود: این متهمان که دارای سابقه سرقت نیز می باشند، در بازجوئی های فنی تاکنون به ۲ فقره سرقت کابل خطوط برق اعتراف کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

*سارقان حرفه ای خودرو و قطعات داخل خودرو با ۷ فقره سرقت به دام افتادند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری سارقان حرفه ای خودرو و قطعات داخل خودرو با ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "رضا شیرزادی" گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان کرمانشاه خصوصا مقابل بیمارستان طالقانی و امام علی(ع)، موضوع در دستورکار، تیمی مجرب از ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۲۰ حافظیه با انجام اقدامات پلیسی، سرانجام سارقان مذکور را در حین انجام سرقت شناسایی و دستگیر کردند. این سارقان با شگردهای مختلف، سریعا اقدام به باز کزدن درب خودرو نموده و بدین ترتیب اقدام به سرقت خوردو و اشیا قیمتی داخل آن می کردند.

سرهنگ شیرزادی بیان داشت: متهم در تحقیقات پلیسی به ۷ فقره سرقت  خودرو و قطعات داخل خودرو اعتراف و پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه به شهروندان توصیه کرد: خودروهای خود را به سیستم ایمنی مجهز کرده و از نگهداری اشیا و اموال قیمتی و وجه نقد در خودروها خودداری کرده و همچنین هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

*سارقان قطعات و محتویات خودرو با ۲۱ فقره سرقت در کرمانشاه به دام افتادند

فرماندهی انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۴ سارق حرفه ای قطعات و محتویات داخل خودرو و کشف ۲۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ " رضا شیرزادی"در تشریح خبر فوق بیان داشت: در پی چندین فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در حوزه کلانتری های ۱۵ شریعتی، ۲۰حافظیه و ۲۲ ظفر، موضوع در دستور کار ماموران زبده شهرستان کرمانشاه قرار گرفت.

وی افزود : ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی و گشت شبانه روزی با حضور مستقیم فرماندهان کلانتری و استفاده از گشت های نامحسوس، موفق شدند سارقان را شناسایی و در حین سرقت دستگیر کنند.

این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: در این عملیات ۴ نفر سارق دستگیر که در بازجویی های به عمل آمده به ۲۱ فقره سرقت قطعات و  محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ "شیرزادی" در خاتمه افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی، جهت سیر مراحل قانونی به داد.

*افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات سرقت در شهرستان گیلانغرب

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب از افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات سرقت و نیز افزایش ۱۶۶درصدی کشف مواد مخدر و ۱۳۳درصدی افزایش سلاح شکاری به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "محسن ویسی " گفت: پلیس پیشگیری این انتظامی با همکاری با پلیسهای تخصصی با رویکرد برخورد با سارقان و کنترل مجرمین و افزایش امنیت و ارتقای اجتماعی، کنترل مناطق آلوده و جرم‌خیز، در غالب اقدامات و شیوه ‌های پلیسی و برگزاری قرارگاه مبارزه با سرقت وارد عمل شدند که نتیجه‌ این اقدامات پیشگیرانه، افزایش ۱۰۰ درصدی کشف سرقت‌ ها۱۶۶ درصدی کشف مواد مخدر ۱۳۳ درصد کشف سلاح شکاری از ابتدای سال جاری به مدت مشابه سال قبل شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت شهروندان با پلیس، این موفقیت را نتیجه‌ فعالیت ‌های شبانه ‌روزی و تلاش‌های خستگی ‌ناپذیر کارکنان انتظامی به ویژه پلیس‌ های تخصصی و رده‌ های اجرایی دانست و برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی را از اولویت ‌های پلیس برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار