کد خبر: ۳۱۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 22 October 2016


معاون عمرانی استاندار البرز با بیان اینکه یکی از مهمترین معضلات استان البرز ترافیک است، گفت: جنوب استان البرز بیشترین سهم ترافیک را دارا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ‌هیربد معصومی ظهر امروز در نشست منتخبین حوزه بانوان در آستانه سفر رئیس جمهور به استان البرز اظهار داشت: توسعه پایدار و رسیدن به پیشرفت از مهمترین اهداف دولت بوده است و در این مسیر اقدامات مهمی را انجام داده است.

وی ادامه داد: باید معضلات و کمبودهای استان البرز در حوزه‌های مختلف مورد بررسی قرار گیرد تا بتوانیم به پیشرفت و توسعه بیشتر دست پیدا کنیم.

معاون عمرانی استاندار البرز با اشاره به اینکه استان البرز همچنان از لحاظ برخی از خدمات به استانداردهای لازم نرسیده است، افزود: متأسفانه نبود زیرساخت‌های لازم یکی از مهمترین موانع پیشرفت و توسعه این استان است.

معصومی با اشاره به اینکه باید برای رسیدن به اهداف مورد نظر زیرساخت‌های لازم در این استان را مطابق با نیازها توسعه یابد، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین معضلات استان البرز ترافیک است که جنوب این استان بیشترین سهم ترافیک را دارا است.

وی تأکید کرد: متأسفانه ترافیک در این استان هر روز بیشتر شده و اگر نخواهیم طرح‌های عمرانی بزرگ را در این زمینه اجرایی کنیم در آینده نه چندان دور به مشکلات بزرگتری برمی‌خوریم.

معاون عمرانی استاندار البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه پیش‌بینی سه طرح بزرگ عمرانی در این استان شده است گفت: با راه‌اندازی این سه طرح بزرگ اقدامات اساسی برای گشایش بخش مهمی از ترافیک این استان انجام می‌شود.

معصومی در ادامه به پروژه همت اشاره کرد و بیان داشت: تکمیل هر چه سریع‌تر این پروژه از مهمترین نیازهای رفع معضل ترافیک در این استان است.

وی به برخی از موانع در اجرا این طرح ملی اشاره کرد و ادامه داد: به جهت اینکه پیمانکار به لحاظ مشکلات مالی امکان تکمیل این پروژه را نداشت سهم 50 درصد آن به 30 درصد کاهش پیدا کرد تا پروژه متوقف نشود.

معاون استاندار البرز همچنین به ادامه مسیر شهدای البرز اشاره کرد و بیان داشت: این طرح نیز به عنوان یکی از طرح‌های مهم ملی محسوب می‌شود که باید هر چه سریع‌تر راه‌اندازی شود.

به گفته معصومی بر اساس پیش بینی‌های انجام شده این طرح نیز تا پایان سال‌جاری تکمیل می‌شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به تکمیل پروژه همت به میدان امام حسین در کرج اشاره کرد و گفت: این پروژه مجددا توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه این پروژه گره ترافیکی در این استان را بیشتر کور می‌کند قرار شد این مهم تا خط بیلقان ادامه پیدا کند تا سطح خدمات‌رسانی به مردم گسترش یافته و مشکلات ترافیکی نیز در این محدوده برطرف شود.

*آغاز اجرای طرح کنارگذر شمالی استان البرز

معاون عمرانی استاندار البرز همچنین به آغاز طرح کنارگذر شمالی این استان اشاره کرد و بیان داشت: پروژه کنارگذر شمالی استان به طول بیش از 5 کیلومتر آغاز شده است که بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده این مهم نیز طی دوسال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

معصومی با بیان اینکه بیشترین سهم ترافیک در استان البرز مربوط به جنوب استان است،‌ خاطرنشان کرد: در این راستا طرح کنارگذر جنوبی استان البرز نیز با مساعدت مسؤولان به انجام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مناقصه کنارگذر جنوبی استان البرز آماده است، افزود: تلاش خود را بر آن داشته‌ایم تا چهار کیلومتر از کمربند جنوبی استان را آغاز و تا انبار نفت ادامه دهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار