مدیر راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی گفت: مرمت و روکش آسفالت بیش از ۷۰۰ کیلومتر از راه‌های خراسان‌رضوی درحال انجام است.
کد خبر: ۳۱۷۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 25 October 2016
به گزارش تابناك رضوي، علیرضا خجسته درباره اقدامات و عملکرد راهداران استان در سال 95 اظهار داشت: باتوجه به تردد پر شمار وسایل نقلیه در محورهای خراسان‌رضوی، پیگیری‌های لازم برای تخصیص بیش از 30 هزار تن قیر در راستای تعمیر و ترمیم راه‌ها و جاده‌های استان انجام شده است. با بهره‌گیری از این میزان قیر، هم‌اکنون مرمت و روکش آسفالت بیش از 700 کیلومتر از راه‌های استان در حال انجام است.

مدیر راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی تصریح کرد: بیش از 20 هزار علائم عمومی و 12 کیلومتر حافظ جانبی در طول راه‌ها و جاده‌های خراسان‌رضوی به‌منظور ارتقاء ایمنی حمل و نقل و تسهیل در رفت و آمد وسایل نقیه مجاوران و زائران مشهد نصب شده است.

خجسته با بیان اینکه خط‌کشی راه‌ها از جمله علائم افقی و مکمل علائم عمودی در راستای تنظیم حرکت وسایل نقلیه است، گفت: عملیات خط‌کشی گرم و سرد بیش از 2000 کلیومتر از راه‌ها و محورهای مواصلاتی استان در به‌منظور آگاهی‌دادن به رانندگان و قابل رویت‌کردن سطح جاده به ویژه در شب در شش ماهه نخست امسال انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت خاص آب و هوایی استان و هم‌چنین همجواری مشهد با بارگاه منور رضوی سبب شده تا اهمیت نگهداری راه‌های استان در شبکه راه‌های کشور چندین برابر باشد بنابراین اقدامات ویژه‌ای برای راهداری زمستانی اندیشیده شده است که متعاقباً اعلام می‌شود.

منبع: تسنيم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار