امام جمعه قصرشیرین گفت: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام و روز دانش آموز، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۱۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰ 28 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین، با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی یوم الله 13 آبان، افزود: شرکت در راهپیمایی 13 آبان جهاد فی سبیل الله و به جا آوردن تکلیف دینی و حمایت از نظام مقدس اسلامی است. 
وی بیان کرد: حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی بار دیگر یاس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی را موجب خواهد شد. 
وی اظهار داشت: بی شک مردم مومن و متدین ایران اسلامی با شرکت گسترده در راهپیمایی 13 آبان، حماسه ای جاوید در تاریخ پرافتخار نظام الهی ثبت و ضبط خواهند کرد. 
خطیب جمعه قصرشیرین با اشاره به شنبه هشتم آبان سالروز شهادت بسیجی نوجوان شهید محمدحسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی، گفت: از ویژگی های این شهید والامقام دین داری بود و از کودکی در مسجد تربیت و پرورش یافته بود. 
حجت الاسلام ملکی اضافه کرد که عشق به ولایت مطلقه فقیه در وجود شهید فهمیده نهادینه شده بود و این شهید والامقام بسیار خوش برخورد و برای پدر و مادر احترام بسیار قائل بود و همیشه وفای به عهد را رعایت می کرد که در نهایت به درجه رفیع شهادت دست یافت. 
وی همچنین با اشاره به دهم آبان سالروز شهادت آیت الله قاضی طباطبایی امام جمعه تبریز و نخستین شهید محراب به دست منافقین در سال 58 و تسلیت شهادت این عالم بزرگ، اظهار کرد: نماز جمعه قلب فرهنگی و معنوی هر دیاری است که تقویت این سنگر دینی موجب تقویت دین خدا می شود. 
وی با بیان این که دشمن همواره از جایگاه نماز جمعه ترس دارد، گفت: نماز جمعه پایگاه وحدت دین داران و بر همه واجب است که در این فریضه الهی در صف های به هم پیوسه برای تقویت دین اسلام شرکت کنند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار