امام جمعه شهر یزد گفت: یوم‌الله 13 آبان حرکتی برای پیروزی انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۳۱۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 28 October 2016

 به گزارش تابناک یزد،آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه این شهر  اظهار داشت: یوم‌الله 13 آبان از سال 43 تا 59 در تاریخ این کشور ثبت شد و حرکتی برای پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به حرکات امام خمینی(ره) در مبارزه با استکبار جهانی موجب شد تا روز 13 آبان به عنوان هویت انقلاب اسلامی شناخته شود و بماند.

خطیب جمعه یزد با بیان اینکه 13 آبان یکی از حرکات امام در پیروزی انقلاب اسلامی بود افزود: این روز بزرگ در ارتباط با دفاع از مردم و کشور است که دانش‌آموزان و دانشجویان در این روز اعتراض خود را به گوش جهانیان رساندند.

وی با تأکید بر اینکه مراجعه به گذشته و تاریخ ایران نشان می‌دهد که تمام این کشور در اختیار بیگانگان بوده و حتی سران کشور نیز قدرت تصمیم‌گیری نداشتند عنوان کرد: حرکت دانش‌آموزان در تسخیر لانه جاسوسی و تجمعات گوناگون و کشتار دانش‌آموزان بی‌گناه قدرت پوشالی آمریکا را شکست و کشور را نجات داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: روز 13 آبان روز دستگیری و تبعید حضرت امام(ره)، روز کشتار دانش‌آموزان و روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان و دانش‌آموزان است که همه باید هرچه فریاد داریم بر سر آمریکا بزنیم و بیمی از آن نداشته باشیم.

وی با اشاره به تداوم توطئه‌های دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: امروز استکبارستیزی ملت ایران الگویی بی‌نظیر محسوب شده و از عوامل مهم قدرتمندی ایران اسلامی در جهان به شمار می‌رود که همواره با هوشیاری ملت و رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای توانسته‌ایم در برابر دسیسه‌های دشمن هوشیارانه عمل کنیم.

ناصری در بخش دیگری از خطبه‌های خود با تأکید بر اتحاد و همدلی و وحدت در کشور بیان داشت: آنچه امروز در کشور به آن نیاز داریم وحدت و همدلی برای دفاع از این کشور و حل مشکلات موجود بر سر راه پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی است.

وی افزود: توصیه دارم به همگان که از سیاست‌زدگی به دور باشند و حزب‌گری و حزب‌بازی را کنار گذاشته و به جای آب به آسیاب دشمن ریخت به فکر حل مشکلات کشور باشید.

امام جمعه شهر یزد اضافه کرد: هدف ما در جمهوری اسلامی باید حفظ دین مردم و حل مشکلات مردم باشد نه اینکه به دنبال مسائل حاشیه‌ای و دعوا بر سر مسائل بیهوده که کاری را از پیش نمی‌برد.

ناصری با اشاره به برخی مشکلات در استان و اعتراض مردم بافق در خصوص راه و حوادث جاده‌ای عنوان کرد: مدیران استانی با عزم جدی برای حل مشکلات مردم همت کنند و با تلاش و پشتکار نسبت به رفع مشکلات جاده بافق اقدام کنند تا شاهد حوادث در این جاده نباشیم.

وی با تأکید بر اینکه رسیدگی به مشکلات مردم باید در اولویت برنامه‌های مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان باشد ادامه داد: گلایه‌هایی از عملکرد مالیاتی مطرح است که به مردم فشار می‌آورند و اگر این‌گونه که مطرح شده باشد واقعاً کار ناشایستی است.

امام جمعه شهر یزد گفت: اداره مالیات باید در وصول مطالبات خود برخی ملاحظات را داشته باشد و به جای اینکه به دانه‌درشت‌ها فشار بیاورد و حق مردم استان را بگیرد به مردم و مغازه‌ها و واحدهای کوچک فشار می‌آورد.

وی عنوان کرد: باید در این مسیر مهلت داد و فرصت به مردم بدهید تا بتوانند بدهی خود در این زمینه را پرداخت کنند و راضی باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار