امام جمعه بدره در خطبه های نمازجمعه این شهرستان؛
"روند استقرار ادارت و توسعه وتجهیز آنها برای خدمات رسانی بهتر باید بهبود یابدچرا که وجود چند اداره کوچک وفاقد امکانات اولیه مطالبه مردم نیست ."
کد خبر: ۳۱۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ 28 October 2016
امام جمعه شهرستان بدره گفت: روند استقرار ادارت و توسعه وتجهیز آنها برای خدمات رسانی بهتر باید بهبود یابدچرا که وجود چند اداره کوچک وفاقد امکانات اولیه مطالبه مردم نیست . خیلی ازادارات به شکل زیر مجموعه و بدون کارمند حتی قادر به حل مشکلات خود هم نیستند.
به گزارش تابناک ایلام ،حجت الاسلام والمسلمین سیدروح اله زمانی موسوی درجمع نمازگران بدره ای اظهار کرد:: اینکه می گویند کربلا درس سازش است راهی برای توجیه برجام است.
وی گفت :دویا چند قطبی کردن جامعه در تمام زمینه ها مانند اشاره به قومیت ها، جدایی دولت وملت نمونه ای از تفرقه افکنی دشمن است.
امام جمعه بدره درخطبه های نمازجمعه اظهارکرد: سفارش اخیر رهبر انقلاب درمورد دوری از قطبی شدن جامعه به خاطر برنامه های دشمنان برای تفرقه افکنی و ایجاد نفاق و چند دستگی است و استفاده ازجملاتی مانند موافقان ومخالفان برجام وهمچنین تضاد دولت وملت را نمونه های دیگری از این بدعت ها و تفرقه افکنی ها دانست .
زمانی موسوی گفت : دردولت های موسوم به اصلاحات رویکرد مناسبی درامورفرهنگی کشور دیده نمی شود که لازم است از هنجارشکنی ها وایجاد تحریف ها و بدعت ها در حوزه فرهنگی جلوگیری شودکه حذف درس رهبر کوچک درمورد حسین فهمیده از کتب درسی و هنجارشکنی های ایام محرم از نمونه های این رویکرد هاست .
خطیب جمعه بدره با اشاره به درپیش بودن یوم الله 13 آبان اظهارداشت:مناسبت های زیادی در تقویم کشورمان به مسائل و مشکلات ایجاد شده توسط آمریکا درکشورمان مربوط است که این امر نشان از دخالت های پی درپی و همیشگی آنهاست .
وی با اشاره به حوادث جاری در خاور میانه گفت : هرجا که با روحیه انقلابی و شهادت طلبی پیش رفته ایم کشورمان موفق بوده است واگر تفکر انقلابی و بسیجی شیعه نبود امروز شاهد به بار نشستن تفکرات آمریکا واجانب درمنطقه بودیم و همین تفکر صادره از بسیجیان وشهدای کشورمان امروز منطقه و جهان را برای آمریکا دست نیافتنی کرده است.
امام جمعه بدره در ادامه با اشاره به ایام شهادت امام سجاد علیه السلام گفت : دوران امامت امام سجاد علیه السلام یکی از سخت ترین دوران حکومت معصومین است و در این دوره خفقان و شرایط خشونت بار زیادی درجامعه حکمفرما بوده است و بهمین خاطر ایشان درقالب ادعیه و اذکار به بیان مفاهیم ومعارف بلند آسمانی خود پرداخته است.
زمانی موسوی در این خطبه ها با اشاره به آسیب های خانواده گفت : گفتمان های مسموم بین همسران مانند مقایسه همسر با فردی دیگر می تواند تهدید کننده کیان خانواده و از بین رفتن کارکرد های مهم آن مانند حفظ آرامش و سکون گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار