رئیس ستاد بزرگداشت 13 آبان یزد از اجرای بیش‌ از هزار برنامه تبیینی از سوی این ستاد در مراسم 13 آبان استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۳۱۹۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 29 October 2016

 به گزارش تابناک یزد،حجةالاسلام محمد فخرالدینی اظهار داشت: راهپیمایی 13 آبان در بیش‌از 60 نقطه از استان یزد با اجرای بیش‌از هزار برنامه تبیینی برپا خواهد شد.

رئیس ستاد بزرگداشت 13 آبان یزد ادامه داد: این برنامه‌ها در تمامی مدارس استان، کانون‌های مساجد و دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های متعدد اعضای ستاد اضافه کرد: از برنامه‌هایی که امسال برای اجرا در دستور کار این ستاد قرار گرفته، حضور هیأت‌های مذهبی و عزاداری به عنوان مقدمه‌ای برای اربعین حسینی است.

فخرالدینی با اشاره به تلفیق یوم‌الله 13 آبان و محرم و صفر عنوان کرد: پیام محرم و یوم‌الله 13 آبان در مبارزه با استکبار و جنایات آن‌ها است از این‌رو راهپیمایی در این روز با حضور هیات‌های مذهبی نیز همراه خواهد شد.

وی با بیان اینکه یوم‌الله 13 آبان روز استکبارستیزی و مبارزه با آمریکا و اسرائیل جنایت‌کار است اضافه کرد: امیدواریم امسال هم مانند سال‌های گذشته بتوانیم یک مراسم باشکوه در یزد و همه شهرستان‌های استان برگزار کنیم.

فخرالدینی با تأکید بر حضور آحاد مردم در این روز بزرگ اظهار داشت: راهپیمایی روز 13 آبان مختص به دانش‌آموزان و قشر محصل و دانشجو نیست بلکه ضرورت دارد تا همه مردم از اقشار مختلف در این روز بزرگ خشم و نفرت و پیام مبارزه با استکبار را به گوش جهانیان برسانند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مبارزه با استکبار و آگاهی مردم از جنایات و دسیسه‌های دشمنان افزود: توجه ویژه به بحث نفوذ همچنین اثبات جنایات و استکبار آمریکا به همراهی و همکاری رسانه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی نیازمند است که رسانه‌های استان نقش موثری در این زمینه خواهند داشت.

فخرالدینی بهره‌مندی از ظرفیت‌های هنری استان و استفاده حداکثری از اقشار اثرگذار در استان یزد را از جمله رویکرد‌های محوری ستاد 13 آبان در یزد برای اجرای برنامه‌های این ستاد اعلام کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار