دادستان خاش گفت: علما، معتمدان و ریش سفیدان به عنوان سرمایه های ارزشمند کشور بازوان پرتوان نظام اسلامی برای تامین امنیت و کمک کننده برای حفظ و تقویت وحدت و همگرایی در جامعه هستند.
کد خبر: ۳۲۰۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳ 31 October 2016
رضا حکمتیان در دیدار با علما، معتمدان، ریش سفیدان و بخشدار مرکزی شهرستان خاش اظهارداشت: اقوام و طوایف در این منطقه ظرفیت های برجسته ای هستند که می توان از آنان برای رفع مشکلات، ناهنجاری ها و کاهش آسیب های اجتماعی بهره برد.
وی گفت: بصیرت، آگاهی، هوشیاری و شعور بالای مردم خوب شهرستان خاش سبب شده که بخش بزرگی از مشکلات حل شود.
دادستان خاش با تاکید بر مقابله با معضلات اعتیاد، بیکاری و تلاش برای بهره گرفتن از ظرفیت ها با هدف ایجاد اشتغال بیان کرد: کمک به کاهش اختلافات قومی و تلاش برای حفظ وحدت و همبستگی و تقویت اخوت و برادری سبب ارتقای شاخص های خدمت و در نتیجه منجر به توسعه منطقه در ابعاد مختلف می شود.
مجتبی شجاعی بخشدار مرکزی شهرستان خاش نیز در این نشست با برشمردن ظرفیت های منطقه در حوزه های مختلف گفت: خوشبختانه به همت دولت شاهد انجام خدمات مطلوبی در حوزه های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی هستیم.
مولوی یعقوب حسین بر رابط نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت خاش نیز از تلاش های مسئولان خدمتگذار در حوزه قضایی و شورای تامین برای حفظ امنیت و ارتقای شاخص های وحدت و همت دولت برای خدمت رسانی قدردانی کرد.
شماری از علما و معتمدان بخش مرکزی شهرستان خاش نیز در این نشست با طرح دیدگاه های خود آمادگی شان را برای رفع مشکلات و کاهش دادن اختلافات و تقویت مبانی وحدت و همگرایی اعلام کردند.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار