کد خبر: ۳۲۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶ 01 November 2016
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: راهپیمایی یوم الله 13 آبان همزمان با سراسر کشور پنجشنبه هفته جاری در 30 نقطه این استان برگزار می شود.

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام علی چراغی پور روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار کرد: این آیین ضد استکباری ساعت 9:30 روز 13 آبان در مناطق شهرها، بخش ها و دهستان های استان آغاز می شود.

وی با بیان اینکه این آیین ضد استکباری در مرکز این استان از میدان 22 بهمن آغاز و تا میدان شهید کشوری ادامه دارد، افزود: سخنران این آیین راهپیمایی یوم الله 13 آبان حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام است.

رئیس ستاد برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 آبان استان ایلام تاکید کرد: با توجه به تقارن 13 آبان با روز پنجشنبه و تعطیلی مدارس، زنگ استکبار ستیزی روز چهارشنبه 12 آبان در مدارس سراسر استان ایلام بصورت همزمان نواخته خواهد شد.

به گفته وی، به منظور اطلاع رسانی از وقایع 13 آبان و بزرگداشت این روز تاریخی 25 هزار عدد اقلام تبلیغی شامل پوستر، تراکت، کارنت پلاست و پرچم بین مدارس، ادارات و مراکز فرهنگی استان توزیع شده است.

وی ارتقاب آگاهی و شناخت مردم بویژه نسل جوان و نوجوان جامعه نسبت به خیانت های آمریکا در قبال کشورهای اسلامی، برگزاری هر چه باشکوهتر راهپیمایی امسال در پی بد عهدی های مکرر آمریکا و استفاده حداکثری از فضای مجازی و ابزار هنر برای حضور پرشور مردم و بیان وقایع 13 آبان را از سیاست ها و رویکردهای ویژه راهپیمایی امسال اعلام کرد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام اضافه کرد: به منظور برگزاری با شکوه راهپیمایی ستاد بزرگداشتی تشکیل و در قالب 11 کمیته کار برگزاری و اجرای این آیین ضد استکباری را انجام داده اند.

حجت الاسلام چراغی با اشاره به ویژگی استکبار ستیزی و استقلال طلبی ملت مقاوم ایران اسلامی یادآور شد: 13 آبان یادآور حوادث مهم و تاریخی در کشور است که هر کدام تاثیر عمیقی در بثمر نشستن انقلاب اسلامی داشته و در شکل گیری، تداوم و پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشته اند.

وی ضمن دعوت اقشار مختلف مردم برای شرکت در این آیین گفت: مردم انقلابی این استان همگام با دیگر هموطنان در سراسر کشور امسال نیز با حضور گسترده خود در راهپیمایی 13 آبان انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام خواهند کرد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار