در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور؛
تیم فوتسال یاسین پیشروی قم در دیداری خارج از خانه از لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در تبریز به دیدار تیم دبیری این شهر می‌رود.
کد خبر: ۳۲۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 02 November 2016
به گزارش تابناک قم، هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز آغاز می‌شود و تیم یاسین پیشروی قم در دیداری حساس برابر تیم دبیری تبریز صف آرایی خواهد کرد.

شاگردان محمد رضا حیدریان در تیم یاسین پیشروی قم در حالی در این بازی خارج از خانه در آذربایجان به میدان می‌روند که هفته گذشته در مصاف با دیگری تیم تبریزی لیگ برتر بازنده میدان را ترک کردند.

یاسین پیشرو در مسابقه هفته گذشته خود در قم پذیرای تیم مس سونگون بود که در نهایت ۵ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد و این هفته برای کسب نتیجه‌ای قابل قبول و به دست آوردن امتیاز از این بازی پیچیده و دشوار به میدان می‌رود.

نماینده فوتسال قم از ۷ بازی قبلی خود صاحب ۱۳ امتیاز است و در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفته است اما تیم دبیری تبریز از ۶ بازی صاحب ۱۲ امتیاز است و تیم ششم جدول است و می‌خواهد با پیروزی خانگی بر یاسین پیشرو جای این تیم را بگیرد.

این مسابقه در شرایطی برگزار می‌شود که صدر جدول لیگ برتر فوتسال در اختیار تیم گیتی پسند اصفهان است که هر ۷ مسابقه خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و تیم‌های حفاری اهواز و تاسیسات دریایی تهران در رده‌های دوم و سوم هستند.

دیدار تیم‌های یاسین پیشروی قم و دبیری تبریز در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۷ امروز چهارشنبه در سالن پور شریفی تبریز برگزار می‌شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار