امام جمعه بدره درگفتگو با خبرنگار تابناک ایلام:
امام جمعه بدره گفت : همانطور که ما از نفوذ استکبار درعرصه نظامی و جغرافیایی کشورمان دفاع می کنیم باید روح مبارزه بااستکباردرهمه عرصه ها با دل و جان ما آمیخته باشدو در تمام زوایای زندگی مردم حضور داشته باشد.
کد خبر: ۳۲۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 02 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین زمانی موسوی  در مورد یوم الله 13 آبان به خبرنگارما گفت : در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران دو انقلاب مهم رخ داده که یکی مربوط به 22 بهمن سال 57 است و دیگری تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست که امام راحل آن را انقلاب دوم و بسیار مهم تلقی کردند.
 

وی گفت : هدف تمام حرکات انقلابی در طول نظام مقدس اسلامی یکی بوده است که همانا مبارزه با طاغوت است . طاغوت داخلی در سال 57 با حضور و رهبری بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران و مبارزه با استبداد و استکبار مردم آگاه از بین رفت و ریشه کن شد ومبارزه با طاغوت دوم که همانا دشمن خارجی است از 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آغاز شد.

 امام جمعه بدره با اشاره به اهمیت گرامی داشت 13 آبان گفت : تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نقطه شروع مبارزه علیه طاغوت خارجی یعنی استعمار آمریکا و انگلیس بودکه این حرکت انقلابی و ارزشمندکه در آن سال ها توسط دانشجویان پیرو خط امام انجام شدهنوز هم بر اساس مبانی اسلام ادامه دارد.

 

وی  گفت : ما باید در تمامی عرصه های فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی همچون عرصه نظامی هوشیار بوده و از حضور و فعالیت استعمارگران تاریخی در ایران عزیز جلوگیری کنیم .

 

وی با دعوت از عموم همشهریان جهت شرکت در راهپیمایی 13 آبان اظهارکرد: این گونه در صحنه بودن ها باعث افزایش هوشیاری جامعه وحاوی پیام آشکاروروشن مردم انقلابی ایران است تا به همه آنان که منتظرند لغزشی از ما ببینندپیام بیداری و آگاهی را منتقل کند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار