مربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان گفت: لازمه ورود تمامی وزنه برداران به اردوهای تیم ملی وزنه برداری دادن آزمایش دوپینگ است و در این باره با رییس فدراسیون هم اتمام حجت کرده ایم.
کد خبر: ۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶ 07 February 2015
مربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان گفت: لازمه ورود تمامی وزنه برداران به اردوهای تیم ملی وزنه برداری دادن آزمایش دوپینگ است و در این باره با رییس فدراسیون هم اتمام حجت کرده ایم.

سیدˈهادی پانزوانˈ در حاشیه برگزاری فینال لیگ وزنه برداری کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه وزنه برداران اعم از ملی پوشان گذشته و نفرات جدید باید تست دوپینگ بدهند و برای اجرایی شدن آن با ˈحسین رضازادهˈ رییس فدراسیون به توافق رسیدیم.

وی اضافه کرد: سال های قبل که وزنه برداران دعوت می شدند هیچ آزمایش دوپینگی انجام نمی شد و خیلی اوقات مسوولان فدراسیون سابق با مسوولیت خود آنها را نگه می داشتند اما وقتی مشکلی بوجود می آمد تمام تیرها به سمت مربیان بود.

وی بیان داشت: همراه با ˈبهمن زارعˈ سرمربی تیم ملی از زمانی که عهده دار مسوولیت در تیم ملی شده ایم ملاک قبول ورزشکار به اردوی تیم ملی سلامت جسمانی و دادن آزمایش دوپینگ است.

پانزوان افزود: همه دعوت شدگان باید آزمایش دوپینگ بدهند تا سلامت آنها تایید شود و سپس اگر مشکلی پیش آمد مسوولیت آن عهده مربیان تیم ملی است.

مربی تیم ملی کشورمان در ادامه با اشاره به مسابقات فینال لیگ وزنه برداری کشور گفت: در این رقابت ها پدیده ای دیده نشد البته ˈعلی میریˈ در دسته 77 کیلوگرم جزو ورزشکاران با استعداد، جوان و خوب مسابقات بود و تنها ورزشکاری که مورد پسند بود این وزنه بردار است که می تواند جانشین خوبی برای ˈمسعود چتراییˈ باشد که یک وزن بالاتر خواهد رفت.

وی با اشاره به مشکلات موجود در عرصه لیگ وزنه برداری کشور گفت: در این رقابت ها شاهد هستیم که از نظر اسپانسر و پخش زنده شرایط خوبی را نداشت و حتی هستند ورزشکارانی که از جیب خود برای حضور در این رقابت ها هزینه می کنند.

وی افزود: متاسفانه برای وزنه برداران برای حضور قدرتمند در این مسابقات آنطور که باید هزینه نمی شود انتظار می رود مسوولان بویژه رییس لیگ وزنه برداری در راستای رایزنی با حامیان مالی و سایر نیازهای اساسی در برگزاری بهتر مسابقات تلاش کند.

وی خاطرنشان کرد: رییس سازمان لیگ می تواند با رایزنی با اسپانسرها درباره رونق بخشیدن به مسابقات لیگ اقدام کند.

فینال مسابقات لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور روز جمعه در اوزان 56، 62، 69، 77 و 85 کیلوگرم به میزبانی پایگاه شهید نوژه شهرستان کبودراهنگ از توابع استان همدان برگزار شد و قرار است امروز شنبه در ادامه مسابقات تیم ها در دسته های 94 کیلوگرم، 105 کیلوگرم و به اضافه 105 کیلوگرم پیکار کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار