کد خبر: ۳۲۲۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۸ 03 November 2016

به گزارش تابناک یزد،کارشناس نظارت و بازرسی شبکه دامپزشکی شهرستان یزد از کشف تعداد بیش از 2000 برگ لیبل جعلی و غیرمجاز از یک واحد صنفی خبر داد.

«سیدجلال میرشمسی» در این‌باره گفت: در راستای حفظ سلامت و امنیت بهداشتی شهروندان، کارشناسان دامپزشکی در قالب اکیپ‌های بازرسی اقدام به بازدیدهای دوره‌ای از مراکز پرورش، فراوری و عرضه‌ی انواع دام، طیور، آبزیان و فرآورده‌های خام دامی کرده و در صورت مشاهده‌ی هر گونه موارد تخلف از طریق نمونه‌بردای و آزمایش و کسب اطمینان از آلودگی محموله، آن را برای معدوم‌سازی توقیف و تحویل مراجع ذی‌صلاح می‌کنند.

وی افزود: در همین راستا نیز تعداد بیش از 2000 برگ لیبل جعلی و غیرمجاز کشف، معدوم و واحد صنفی نیز به مراجع قضایی معرفی شد.

میرشمسی، همکاری شهروندان با کارشناسان دامپزشکی را حائز اهمیت دانست و گفت: در صورتی که همشهریان به آموزش‌های عمومی در زمینه فرآورده‌های خام دامی که از طرق مختلف به اطلاع آن‌ها رسانده می‌شود، توجه داشته باشند می‌توانند با دقت در خرید فرآورده‌های خام دامی و در نظر گرفتن نکات لازم و خودداری از خرید فرآورده‌های غیر مجاز سلامت خود و خانواده خود را تضمین کنند.

این مسئول شماره تلفن 36287961 و سامانه پاسخگویی به شکایات اداره‌کل دامپزشکی به شماره 1512 را به‌منظور دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی معرفی کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار