مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، یوم الله 13 آبان را نقطه عطفی در انقلاب اسلامی دانست و گفت: این روز یادآور سه واقعه مهم در سه دوره مختلف در تاریخ معاصر ایران است.
کد خبر: ۳۲۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰ 03 November 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، حجت الاسلام سید جعفر مرتضوی افزود: گرامی داشت یوم الله 13 آبان، تجدید بیعتی است با سربازان انقلاب اسلامی و ولی امر امروز که جانشین امام امت هستند و دانش آموزان و دانشجویان وظیفه دارند که اگر می خواهند دوباره امامشان تبعید نشود و دوباره جاهلیت برنگردد، باید «ولایت فقیه، روحیه جهاد و شهادت طلبی» را حفظ کنند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ان شاء الله به سلامت تحویل صاحب اصلی اش، امام زمان (عج) بشود.
وی گفت:وظیفه امروز بسیار سنگین تر از گذشته است، اگر در گذشته با دادن خونشان، نظام مقدس جمهوری اسلامی را تثبیت کردند، امروز ناچار هستیم در بیرون از مرز های جغرافیایی و در «مرز عقیدتی» مبارزه کنیم و وجود شهدای مدافع حرم مدافع این مسئله است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان افزود: اگر ما در مرزهای عقیدتی و فکریمان که در حال حاضر تا مرز جغرافیایی شام و سوریه، عراق و افغانستان، فلسطین و لبنان ادامه دارد، دفاع نکنیم و شهدای حرم نداشته باشیم، باید در خانه هایمان منتظر آنان باشیم و به فرموده ی امام علی علیه السلام ملتی که در خانه ی خود با دشمن مبارزه کند، آقایی و عزت نخواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی این اداره مرتضوی ادامه داد: تا کامل کردن بیداری اسلامی در جهان، به مقابله و ایستادگی در برابر ظلم و ستم خواهیم پرداخت و ان شاء الله بنا به تکلیف، این بیداری به تمام کشور های جهان خواهیم رساند و نشانه ی این امر حضور صد در صدی قشر دانشجو، دانش آموز و دیگر آحاد ملت، به‌ویژه بازاریان با تعطیل کردن کار کسب شان، در راهپیمایی یوم الله 13 آبان است.
حجت‌الاسلام مرتضوی بیان کرد: ملت ایران سه روز قدس، 22 بهمن و 13 آبان را به‌عنوان « نماد مبارزه با استکبار» حفظ کرده و هر سال پر بارتر و بهتر از گذشته حضور پیدا می‌کنند .
مراسم بزرگداشت یوم الله 13 آبان به طور متمرکز در 42 نقطه چهارمحال و بختیاری و همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
این مراسم در شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری از میدان 12 محرم (فلکه آبی) شهرکرد تا چهارراه ولی عصر 'عج' (چهارراه بازار) این شهر برگزار می شود و تجمع راهپیمایان در میدان امامزادگان 2 معصوم (س) است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار