معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی خطاب به دانش‌آموزان گفت: در مبارزه با استکبار باید به سلاح علم و جنبش نرم‌افزاری مجهز شوید.
کد خبر: ۳۲۲۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵ 03 November 2016

غلامحسین نارمنجی ظهر امروز پس از راهپیمایی 13 آبان‌ماه در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان فردوس اظهار کرد: 13 آبان دارای خاطرات و مضامین بلندی است که اشغال لانه جاسوسی آمریکا و شهادت جمعی از دانش‌آموزان در این روز برای مبارزه با استکبار جهانی بود.

وی افزود: ما پیروان قرآنی هستیم که به زیبایی استکبار را برای ما تعریف کرده و لازمه حرکت در مسیر قرآن و ولایت، دشمن شناسی و بصیرت است.

وی تصریح کرد: فریاد سید الشهداء "هیات من الذله" بود و امام حسین(ع) لشکر دشمن را به آزادگی دعوت کرد، چون آزادگی و حریت به فراموشی سپرده شده بود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، یکی از وظایف خطیر دانش‌آموزان را دشمن شناسی دانست و یادآور شد: شما دانش‌آموزان در مبارزه با استکبار باید به سلاح علم و جنبش نرم‌افزاری مجهز شوید.

نارمنجی گفت: خط و مشی استکبار ستیزی جزء آموزه‌های دینی ماست و اگر این مبارزه را تعطیل کنیم به سمت کفر حرکت خواهیم کرد.

وی افزود: امروز داعش با پرچم اسلام به مبارزه با اسلام برخاسته، که این مسئله هوشیاری ما را در شناخت جبهه حق و باطل می طلبد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، استکبار درونی و تکبر را یکی از راه‌های گمراهی از مسیر حق دانست که در این ارتباط انسان باید هم زمان از برون و هم از درون خود را بسازد.

در یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم با شرکت در راهپیمایی یوم 13 آبان خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند و راهپیمایان مسیر میدان 15 خرداد تا مصلی امام خمینی(ره) را با مشت‌های گره کرده و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل پیمودند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار