نماینده مردم قزوین در مجلس:
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز هم پس از گذشت سال‌ها از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز عده‌ای دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی را باور نداشته و چهره پلید آمریکا را در داخل کشور بزک می‌کنند.
کد خبر: ۳۲۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸ 04 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، داوود محمدی در حاشیه برگزاری رزمایش فداییان حریم ولایت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دستاوردهای صدور آرمان‌های انقلاب اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از مظلومان عالم  خود را نشان داده و نیروهای مقاومت حزب الله لبنان و بسیج مردمی عراق که در مقابل گروه‌های تروریستی داعش و جبهه النصره  در سوریه و عراق ایستاده‌اند، مولود مبارک همین انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به روز تاریخی یوم الله 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی سفارت آمریکا گفت:  مردم انقلابی و نیروهای جوان ما در سال 57 با آگاهی و بصیرت نسبت به دشمن و سردمدار استکبار جهانی آمریکا، سفارت جاسوسی آن کشور را تسخیر کردند که امام خمینی(ره) این اقدام جوانان و نیروهای انقلابی را انقلاب دوم نامید.

وی افزود: در همان زمان افرادی در داخل کشور نسبت به این اقدام انقلابی اظهار نگرانی کردند که چرا سفارت آمریکا تسخیر شده است اما امام راحل با هوشیاری و آگاهی کامل  از این اقدام جوانان مومن و انقلابی در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا این اقدام را قدمی بزرگ در تکمیل دستاوردهای انقلاب در مبارزه با استکبار جهانی دانستند.

نماینده مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا طبق اسناد و مدارکی که به دست آمد مشخص شد که آمریکایی‌ها نیروهای جاسوسی خود را برای اقدام‌های تخریبی در داخل کشور سازماندهی کرده‌اند که با تسخیر لانه جاسوسی نقشه و توطئه‌های آنان نقش بر آب شد .

محمدی ادامه داد: امروز هم پس از گذشت سال‌ها از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز عده‌ای دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی را باور نداشته و چهره پلید آمریکا را در داخل کشور بزک می‌کنند اما بدانند و آگاه باشند که آحاد ملت ایران به ویژه بسیجیان با هوشیاری و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری در مسیر ولایت فقیه حرکت کرده و فریب توطئه‌های آمریکا را نمی‌خورند.

وی خاطرنشان کرد: امروز بسیجیان با حضور خود در عرصه‌های مقاومت و ایثار و در پیروی از انقلاب و همچنین با حضور گسترده جوانان انقلابی و بسیجی در رزمایشها مردمی نشان داده‌اند با حفظ روحیه جهادی و آگاهی از تحرکات دشمنان آمادگی رزمی و نظامی خود را  برای مقابله با تهدیدات و تهاجمات احتمالی در بالاترین سطح حفظ کرده‌اند.

نماینده مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز بسیج با هوشیاری و بصیرت در خط مقدم مبارزه و مقاومت قرار داشته و در تمامی زمینه‌های علمی، نظامی و فرهنگی حضوری فعال دارند.

محمدی افزود: بسیجیان در تمامی عرصه‌ها از جمله انرژی هسته‌ای در جهت استفاده صلح آمیز، ساخت موشک‌های دور برد در جهت تقویت توان دفاعی و در عرصه جنگ نرم به قله‌ها دست پیدا کرده و قدرت خود را در تمامی عرصه‌ها به رخ جهانیان کشیده است که بدانند ملت ایران سر تسلیم به هیچ بیگانه‌ای فرود نخواهد آورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار