فرماندار خرم آباد در خصوص وضعیت نامطلوب هدایت آب های سطحی منطفه «کرگانه» و «گیلوران» خرم آباد گفت: آب های سطحی این دو منطقه به معضل تبدیل شده اند و در صورت سرمای هوا آب های سطحی یخ بسته و موجب تصادف و خسارات جدی خواهند شد.
کد خبر: ۳۲۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳ 06 November 2016

 به گزارس خبرگزاری تابناک از لرستان ،فرماندار خرم آباد در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان خرم آباد گفت : فعالیت شرکت توزیع برق لرستان در بارندگی هفته گذشته را مطلوب دانست و اضافه کرد: شرکت توزیع برق به هنگام بارندگی بسیار خوب عمل کرد و تنها مشکل آن پاسخگو نبودن شماره ۱۲۱ بود.

وی در ادامه خواستار پاسخگویی دستگاههای متولی به شماره های سه رقمی خود در مواقع بحران شد و گفت: به هنگام وقوع قعطی برق، آب و ... دستگاههای متولی باید پاسخگوی شماره های سه رقمی خود باشند.

حبیب اله خجسته با تاکید بر اینکه در مواقع بحران ابتدا باید پیشگیری صورت گیرد، افزود: با انجام پیشگیری های لازم هنگام بحران می توان مشکلات را به حداقل رساند.

وی در ادامه به وضعیت نامطلوب هدایت آب های سطحی منطفه «کرگانه» و «گیلوران» خرم آباد اشاره کرد و اظهار داشت: آب های سطحی این دو منطقه به معضل تبدیل شده اند و در صورت سرمای هوا آب های سطحی یخ بسته و موجب تصادف و خسارات جدی خواهند شد.

خجسته پور با اشاره به اینکه نباید به هنگام وقوع بحران به فکر چاره بود، گفت: در صورتی که به هنگام وقوع بحران به فکر چاره باشیم کار به جایی نخواهیم برد

 

به مانور برگزار شده طی هفته گذشته در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: این مانور به خوبی در خرم آباد برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه آمادگی که در زمان مانور داریم باید در زمان بحران عملی شوند، گفت: دستگاههای مربوطه باید به هنگام بارندگی و وقوع سیلاب قوی تر از مانور پای کار باشند.

فرماندار خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود به بارندگی هفته گذشته در شهر خرم آباد اشاره کرد و بیان داشت: به هنگام این بارندگی شاهد آب گرفتگی معابر، قطع برق و ... در سطح شهر بودیم و این امر موجب نارضایتی مردم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار