کتاب اربعینی «والله متم نوره» در سه جلد پیرامون مصاحبه های تخصصی و مقالات اولین همایش بین المللی «لقاء الحسین» در کربلای معلی رونمایی شد.
کد خبر: ۳۲۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۵ 09 November 2016
به گزارش تابناک قم، با حضور مجید مطهر نژاد رئیس پژوهشکده مهدویت مسجد مقدس جمکران و حجت الاسلام عباس ابراهیمی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران و اهالی رسانه کتاب اربعینی «والله متم نوره» در ساختمان اداری شماره 2 مسجد مقدس جمکران رونمایی شد.

رئیس پژوهشکده مهدویت مسجد مقدس جمکران درباره رونمایی از این کتاب عنوان کرد:مصاحبه های تخصصی در کنگره سال گذشته شامل مجموعه سخنرانی ها و مقالات در سه جلد با نام «والله متم نوره» تدوین شد.

وی خاطرنشان کرد:امسال دومین همایش بین المللی «لقاء الحسین» در کربلای معلی با ارزیابی 20 مقاله برگزیده 25 آبان ماه با حضور شخصیت های برجسته علمی جهان برگزار می شود.

مطهر نژاد خاطرنشان کرد:با مشارکت جهاد دانشگاهی و کانون های مهدویت یک همایش دانشجویی در ایران نیز در حال پیگیری است و با ارسال مقالات به زودی آثار برتر با موضوع اربعین تجلیل می شود.

وی اظهار کرد: اربعین فراتر از زیارت دیده شود و باید در حوزه فکر و اندیشه و معرفت واکاوی گردد از این رو رسانه ها در این عرصه گام های فرهنگی بردارند تا برکت و آثار اربعین را در جامعه ببینیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار