به گفته مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پاس همدان، نشست مطبوعاتی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه به منظور بررسی و تشریح عوامل ناکامی در لیگ دسته برگزار می شود.
کد خبر: ۳۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۶ 09 May 2015
مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پاس همدان از برگزاری نشست مطبوعاتی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه به منظور بررسی و تشریح عوامل ناکامی در لیگ دسته یک خبر داد.  

به گزارش فارس ، میثم ناصرنژاد اظهار کرد: در هفته گذشته با وجود شرایط مناسب صعود تیم پاس به مرحله پلی‌آف لیگ برتر، اما این اتفاق صورت نگرفت.  

وی افزود: در حالی که پاس یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود در هفته پایانی نتوانست شرایط لازم برای صعود به مرحله بعدی را کسب کند و برای پنجمین سال در لیگ دسته اول ماندگار شد.  

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پاس همدان تصریح کرد: با وجود اینکه مجموعه دولتی استان و اعضای هیئت مدیره حمایت کم‌نظیری از تیم پاس داشتند اما تنها به خاطر تفاضل گل پاس نتوانست در جمع چهار تیم برتر جام آزادگان قرار بگیرد.  

وی با اشاره به اینکه هواداران از عدم صعود تیم محبوب شهرشان به شدت ابراز ناراحتی کردند ادامه داد: به جز تماشاگران، خبرنگاران و ورزشی‌نویسان همدانی هم از این اتفاق به شدت آزرده‌خاطر شدند.  

ناصرنژاد یادآور شد: در چند روز اخیر رسانه‌ها انتقادات سازنده و خوبی به نحوه عملکرد اعضای تیم پاس داشتند و مطالب مختلفی را به رشته تحریر درآوردند.  

وی با بیان اینکه ورزشی‌نویسان همدانی تقاضا داشتند تا سرمربی و کادر فنی تیم پاس در یک نشست پاسخگوی سئوالات آنها باشند خاطرنشان کرد: با هماهنگی انجام شده قرار است فردا پنج‌شنبه در یک نشست مطبوعاتی عوامل ناکامی و عدم صعود تیم پاس تشریح شود.  

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پاس همدان گفت: با این وجود از خبرنگاران و ورزشی‌نویسان استان دعوت می‌شود در نشست مطبوعاتی داوود مهابادی سرمربی تیم پاس که روز پنج‌شنبه 17 اردیبهشت از ساعت 17 در مهمانسرای پاس واقع در خیابان سعیدیه همدان برگزار می‌شود حضور به هم برسانند.  

گفتنی است که تیم فوتبال پاس همدان در فصل اخیر لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با وجود شایستگی فقط به دلیل تفاضل گل نتوانست به مرحله بعد صعود کند و در پایان مرحله گروهی با کسب 37 امتیاز و تفاضل گل مثبت 6 بعد از تیم‌های سیاه‌جامگان و مس رفسنجان در رده سوم جدول قرار گرفت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار