نائب رئیس شورای شهر تفرش؛
تابناک: عبدالناصر ذوالفقاری با بیان اینکه موضوع استیضاح شهردار تفرش منتفی شده است گفت: بعضی دوستان فعالیت های زودهنگام انتخاباتی خود را برای حضور در شورا آغاز کرده اند و با بی تقوایی و با استفاده از فضای مجازی سعی در تخریب شهردار جوان تفرش داشتند که این موضوع به خوبی مدیریت شد.
کد خبر: ۳۲۶۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳ 09 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، عبدالناصر ذوالفقاری نائب شورای شهر تفرش در گفتگو با خبرنگار تابناک در خصوص تصمیم شورا برای عزل شهردار تفرش گفت: بعضی دوستان فعالیت های زودهنگام انتخاباتی خود را برای حضور در شورا آغاز کرده اند و با بی تقوایی و با استفاده از فضای مجازی سعی در تخریب شهردار جوان تفرش داشتند که این موضوع به خوبی مدیریت شد.

نائب رئیس شورای شهر تفرش با بیان اینکه روش های منسوخ برای جلب توجه، راهکار مناسبی برای حضور در شورای شهر نیست افزود: با توجه به وضع رکود حاکم بر کشور درطول قریب به سه و نیم فعالیت شهرداری وشورای شهر تفرش بالغ بر 19 میلیارد تومان پروژه عمرانی، فرهنگی و طرح های مصوب در شورا اجرا شده است که همیت و پشتکار بسیاری را طلب می کرده است.

ذوالفقاری با بیان اینکه در جلسه بین شهردار و اعضا شورا سه نفر از اعضا شورا از پاسخ های شهردار در خصوص اقدامات شهرداری در حوزه های فرهنگی، فضای سبز، عقب افتادگی حقوق کارکنان و ساختمان نیمه کاره شهرداری قانع نشدند، گفت: طبق قانون استضیاح شهردار با رای دو سوم اعضا شورا صورت می گیرد و معنی این حرف این است که با سه رای منفی استیضاح شهردار شدنی نیست.

وی ادامه داد: برای رفع ابهامات جلسه ای در فرمانداری تفرش تشکیل شد و با رفع سوء تفاهمات تمام اعضا شورا متفق القول تصمیم گرفتند برای پیشبرد مسائل شهر شهردار به کار خود ادامه دهد.

ذوالفقاری نشر مطالب کذب از سوی برخی نشریات با اهداف سیاسی برای بر هم زدن آرامش شهرداری را عملی ناشایست عنوان و بیان کرد: نیروهای خدماتی شهرداری تفرش تا ابتدای آبان ماه امسال دو ماه و نفرات تامین نیرو چهار ماه حقوق عقب افتاده طلب دارند، همچین شهرداری پیگیر شکایت برخی از نیروهای خدماتی از شرکت طرف قرارداد برای دریافت پاداش و سنوات آنها است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار