نماینده مردم قزوین در مجلس:
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: از بودجه سال 95 فقط اعتبارات هزینه‌های جاری پرداخت شده و ریالی از اعتبارات عمرانی تخصیص نیافته که سبب کندی در اجرای روند پروژه‌های عمرانی شده است.
کد خبر: ۳۲۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸ 09 November 2016

به گزارش تایناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، سیده‌ حمیده زر‌آبادی در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک که ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: لایحه بودجه سال 96 احتمالاً تا اوایل آذر ماه سال جاری به مجلس ارائه می‌شود.

وی افزود: از مسؤولان دستگاه‌های اجرایی درخواست می‌شود ردیف‌های بودجه دستگاه‌های مربوطه خود را مطالعه کرده و اگر در جایی نیاز به تغییرات داشته باشد ارسال کنند تا پیگیری شده و در سال آینده استان قزوین بودجه بهتری داشته باشد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پایه بودجه استان قزوین از آغاز ضعیف بوده که با تغییرات در ردیف بودجه، می‌توان به بهبود وضعیت بودجه این استان کمک کرد.

زرآبادی اضافه کرد: از بودجه سال 95، فقط اعتبارات هزینه‌های جاری پرداخت شده و ریالی از اعتبارات عمرانی اختصاص نیافته که سبب کندی در اجرای روند پروژه‌ها عمرانی شده است.

وی خاطرنشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید و موفقیت در بخش صادرات و صنعت داخلی نیازمند جهاد و عزم ملی است.

این نماینده مجلس با اشاره به تغییر سه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان در کابینه دولت اظهار امیدواری کرد که امیدواریم با این تغییرات، شاهد تحولات مثبت و مؤثری در این سه مقوله مهم در استان قزوین باشیم که دارای مخاطبان بیشتری است.

دبیر کمیسیون صنایع مجلس ایجاد اشتغال و کمک به بخش تولید را وظیفه تمام مسؤولان ادارات شهرستان آبیک ذکر کرد و افزود: اگر تولید رونق یابد، مشکل بیکاری رفع شده و از مشکلات و معضلات اجتماعی ناشی از بیکاری جلوگیری می‌شود.

زرآبادی بر رفع مشکلات واحدهای صنعتی همانند آب، برق، گاز از سوی مسؤولان شهرستان آبیک تأکید کرد و گفت: از صفر تا صد مشکلات واحدهای صنعتی باید در این شهرستان رفع شده و به مسؤولان استانی ارجاع داده نشود.

وی افزود: مسؤولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان آبیک اگر نسبت به استقرار نمایندگی ادارات در بخش‌ها این شهرستان اقدام کنند، باری از مشکلات آنها برداشته می‌شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به تعداد بالای مرغداری و گاوداری‌ها در شهرستان آبیک اشاره و ادامه داد: با به‌روزرسانی سیستم‌های دامداری و گاوداری‌ها، می‌توان بوی نامطبوع این واحدها را که برای مردم و مسافران عبوری آزاردهنده است، از بین برد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آبیک هم در این جلسه گفت: از 330 واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان آبیک 297 واحد در سایت بهین‌یاب برای دریافت تسهیلات بانکی ثبت‌نام کرده‌اند که 35 واحد موفق به اخذ تسهیلات بانکی شده‌اند.

مرتضی نعمتی افزود: در سامانه رصد و حوزه صنعت و اصناف شهرستان آبیک، اشتغال 650 نفر به ثبت رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار