مدیرفرهنگسرای قرآن و عترت خبر داد:
مدیر فرهنگسرای قرآن و عترت شهرداری مشهد از برگزاری اختتامیه سی و یکمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور در این شهر خبر داد و گفت: این مراسم 22 آبان ماه جاری در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
کد خبر: ۳۲۶۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ 10 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، حجت الاسلام محمد‌حسن ‌جمال‌زاده از برگزاری سی و یکمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور به میزبانی دانشگاه فرهنگیان مشهد با مشارکت فرهنگسرای قرآن و عترت شهرداری مشهد خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره از 18 آبان ماه آغاز شده و تا 22 آبان ماه جاری ادامه دارد و در پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان و تالار شهر مشهد برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه این سطح از مسابقات قرآنی به صورت ملی و با حضور افراد برگزیده جشنواره‌های قرآنی دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می شود، افزود: این جشنواره در قالب 17 رشته حضوری و 19 رشته غیر حضوری در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود.
مدیر فرهنگسرای قرآن و عترت شهرداری مشهد ادامه داد:  از جمله بخش‌های جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌های سراسر کشور می‌توان به بخش‌های شفاهی، کتبی، فناوری، ادبی، هنری و پژوهشی اشاره کرد که با حضور یک هزار دانشجو از منتخبان هشت دانشگاه و وزارت‌خانه از جمله وزارت بهداشت و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه‌های پیام نور، آزاد اسلامی، فرهنگیان، جامع علمی ـ کاربردی، علوم و معارف قرآنی و فنی و حرفه‌ای اجرا می شود.
وی تصریح کرد: جشنواره امسال در بخش شفاهی در ۱۰رشته، در بخش کتبی در هفت رشته، در بخش فناوری در2 رشته، در بخش پژوهش در سه رشته، در بخش ادبی در چهار رشته و در بخش هنری در ۱۰ رشته برگزار می شود.
حجت الاسلام جمال زاده اضافه کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره ۲۲ آبان جاری از ساعت 18 الی 20 در تالار قدس حرم رضوی با حضور جمعی از نخبگان و فرهیختگان قرآنیِ کشور و برگزیدگان جشنواره  برگزار می شود.
وی از دیگر برنامه‌های اختتامیه این دوره از جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه های سراسر کشور را برگزاری یادواره مفسر بزرگ قرآن، مرحوم علامه سید محمد حسین طباطبایی(ره) اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار