قائم مقام کمیته استانهای حزب ندای ایرانیان گفت: دولت یازدهم توانست در ایجاد فضای باز سیاسی و توسعه سیاسی به موفقیت های نسبی دست یابد و عملکرد مثبتی از خود برجای گذاشت.
کد خبر: ۳۲۸۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵ 13 November 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، احسان ارجمند حقیقی در نشست با اعضای حزب ندای ایرانیان چهارمحال و بختیاری افزود: دولت یازدهم هرچند در شرایطی دولت را تحویل گرفت که شرایط مساعد سیاسی بر کشور حاکم نبود، اما تا حد زیادی توانست فضای همدلی و وحدت را در جامعه ایجاد و دیدگاه های متفاوت و متضاد را به هم نزدیک کند.
وی ادامه داد: با روی کار آمدن دولت یازدهم چندین حزب و تشکل سیاسی اعلام موجودیت کردند و توانستند مجوز فعالیت کسب کنند که این امر در تعدیل فضای سیاسی و فراهم کردن فرصت های برابر در جهت تقویت فعالیت های حزبی موثر بود.
ارجمند حقیقی، تحزب و تقویت فعالیت های حزبی را گام موثری در انتخاب آگاهانه تر مردم در عرصه های سیاسی و اجتماعی دانست و گفت: در طول فعالیت دولت یازدهم شاهد کمترین لغو همایش های سیاسی بودیم و فعالیت های حزبی دارای مجوز در چارچوب قانون اساسی رونق خوبی گرفت که نمی توان این عملکرد دولت تدبیر و امید در توسعه سیاسی کشور را نادیده گرفت.
وی همچنین برخورداری کشور از امنیت بالا را مرهون رشادت های فرزندان کشور و شهیدان مدافع حرم دانست و گفت: امروز شاهد تشییع پیکر مطهر شهید محمدحسن قاسمی در این استان بودیم و اعضای حزب ندای ایرانیان این جانفشانی بزرگ را قدر دانسته و تلاش می کنند تا اهمیت برقراری امنیت در کشور را بیش از پیش برای مردم تبیین کنند.
ارجمند حقیقی در ادامه با اشاره به هدف از برگزاری نشست های استانی حزب ندای ایرانیان، تصریح کرد: بررسی وضعیت فعلی استانها، غنابخشی و تقویت مبانی تشکیلاتی حزب و ارائه آموزش های لازم به اعضا از مهمترین این اهداف به شمار می رود.
قائم مقام کمیته استانهای حزب ندای ایرانیان از ثبت 6 هزار درخواست عضویت در حزب ندای ایرانیان خبر داد و افزود: ضمن بررسی شرایط درخواست کنندگان تلاش می شود افرادی به عضویت حزب پذیرفته شوند که از نظر تفکر در چارچوب مرامنامه حزب باشند.
ارجمند حقیقی از برگزاری سومین کنگره حزب ندای ایرانیان همزمان با اسفند ماه در شهر کیش خبر داد و گفت: تصمیم گیری نهایی در رابطه با چگونگی و نحوه ورود به انتخابات آتی ریاست جمهوری در این کنگره انجام می گیرد.
حزب ندای ایرانیان در مرداد 1393 از وزارت کشور درخواست مجوز و در 11 آذر همان سال اعلام موجودیت کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار