مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از اتمام مرحله مطالعاتی ساخت مدول سوم تصفیه‌خانه شهرک صنعتی شکوهیه خبر داد.
کد خبر: ۳۲۸۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲ 13 November 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیرطیبی نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای تامین و توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان و همچنین افزایش سطح بهداشت و محیط زیست شهرک‌های صنعتی، احداث مدول سوم تصفیه خانه شهرک صنعتی شکوهیه را در دستور کار خود قرارداد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مدول اول و دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی شکوهیه و همچنین پروژه استحصال آب صنعتی از فاضلاب در این شهرک در حال فعالیت است افزود: براساس افزایش واحدهای تولیدی، توسعه مساحت این شهرک صنعتی و همچنین افزایش روند فعالیت‌های واحدهای تولیدی این شرکت را بر آن داشت تا نسبت به توسعه تصفیه خانه شهرک اقدام کند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با سرعت عمل لازم و پیش بینی‌های صورت گرفته در زمان مناسب با انتخاب مشاور، فاز مطالعاتی این پروژه به پایان رسیده است و با انجام مقدمات قانونی و انتخاب پیمانکار فاز عملیاتی آن از ابتدای سال آینده آغاز می‌شود.

طیبی‌نژاد اضافه کرد: مدول سوم تصفیه خانه این شهرک صنعتی دارای ظرفیتی بالغ بر هزار متر مکعب است که با ظرفیت 2 هزار و 500 متر مکعبی مدول اول و دوم ظرفیت تصفیه خانه شهرک صنعتی شکوهیه به 3 هزارو 500 مترمکعب در شبانه روز می‌رسد.

وی ورودی فاضلاب این شهرک صنعتی در حال حاضر را هزارو 200 مترمکعب پساب عنوان کرد و افزود: با توجه به فعال شدن ظرفیت راکد واحدهای صنعتی و راه اندازی واحدهای تولیدی جدید پیش بینی می‌کنیم حجم ورودی فاضلاب به تصفیه خانه طی سالیان آینده افزایش یابد بنا بر این لازم است تمهیداتی اتخاذ شود تا در آینده شاهد بحران و مشکلات زیست محیطی در سطح شهرک صنعتی شکوهیه نباشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار