کد خبر: ۳۲۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 13 November 2016
 به گزارش تابناک یزد،انائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد به ترافیک سنگین میدانهای مهدیه و معلم یزد اشاره کرد و گفت: طرحهای کاهنده ترافیک این میادین اجرایی شود.
 ملیحه امینی اصل در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: در ارتباط با اجراییات شهرداری، در صورتی که این واحد قوی شود و بتوانیم جلوی ساخت و ساز غیر مجاز را بگیریم کار بسیار مهمی در شهر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه صدور حکم تخریب برای همه به دلیل ضررهایی که به مالکان وارد می‌شود ناخوشایند است، گفت: در صورتی که بتوانیم با ساز و کارهای مناسب جلوی ساخت و ساز غیرمجاز را پیش از شروع به کار بگیریم، نیازی به تخریب نداریم چرا که اصلا چنین ساختمانهایی در شهر احداث نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز وظیفه اجرائیات شهرداری است، گفت: با توجه به اینکه این واحد با مشکل اعتبار و نیروی انسانی مواجه است، باید زمینه تقویت آن را برای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز فراهم کنیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد به ترافیک سنگین میدانهای معلم و مهدیه اشاره کرد و گفت: ترافیک میدان معلم و چهارراه مهدیه یزد واقعا ناراحت کننده است به ویژه در زمان شلوغی مردم مجبور می‌شوند زمان بسیار زیادی در ترافیک باقی بمانند و در بسیاری مواقع به دلیل حضور در این ترافیک سنگین، نمی توانند در زمان مناسب کار خود را انجام دهند.

امینی با اشاره به اینکه حضور پلیس در بین مردم و خیابانها تاثیر بسیار خاصی دارد، عنوان کرد: در مواقع پیک ترافیک دوربینها نمی‌توانند خیلی کارگشا باشند و حذف حضور فیزیکی پلیس بر افزایش ترافیک اثر گذاشته است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار