سردار حسینی؛
فرمانده سپاه استان ایلام گفت: ارائه خدمات بی منت به زائرین اربعین افتخار بزرگی است که نصیب سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام شده است.
کد خبر: ۳۲۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷ 16 November 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار سید صادق حسینی روز سه شنبه در نشست خبری در پایانه مرزی مهران اظهار کرد:با توجه به احتمال یکطرفه شدن جاده مهران ایلام در زمان بازگشت موج زائران، یک دهنه پل به طول 63 متر و عرض شش متر در کنار رودخانه گاوی احداث شد تا روند تردد در این نقطه با سهولت بیشتری انجام شود.

 وی ادامه داد:ظرفیت اسکان هشت هزار زائر در شبانه روز با راه اندازی 2 اردوگاه در مرز مهران فراهم است و در شرایط اضطراری امکان افزایش ظرفیت اسکان تا 12 هزار نفر نیز وجود دارد و این اردوگاه همچنان در حال تجهیز بیشتر است.

 
سردار حسینی افزود: 2 بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه و سپاه امیرالمومنین(ع) استان با 65 نفر کادر پزشکی و تخصصی در هفت رشته تخصصی در مرز مهران مستقر هستند.
 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام
یادآور شد :بیمارستان 100 درصد صحرایی توسط نیروی زمینی سپاه در مرز مهران راه اندازی شده و آماده خدمت رسانی به زئران است.
 
 
وی با بیان اینکه 350 نیروی سپاه برای خدمات رسانی به زائران در مرز مهران مستقر شده اند، گفت: 15 ایستگاه صلواتی در شهر مهران تا پایانه برای توزیع غذا و همچنین 200 آشپزخانه کوچک به منظور پذیرایی از زائران توسط سپاه ایجاد شده است.
 
 
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: در حوزه فعالیت های فرهنگی سپاه در مرز نیز کار آذین بندی مسیر پل زائر تا پایانه مرزی انجام گرفته و بسته های ویژه فرهنگی برای توزیع در بین زائران تهیه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار