خسرو محسنی نسب اعلام کرد:
خسرو محسنی نسب:در سال گذشته از 732 نفر که نقش بسزایی در پیشرفت تحصیلی استان داشتند با اهدای لوح تقدیر، سپاسگزاری شد.
کد خبر: ۳۳۰۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ 16 November 2016


به گزارش خبرنگار تابناک، خسرو محسنی نسب معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در نشست یک روزه معاونین آموزشی ، کارشناسان آموزش متوسطه و سنجش و مدیران مدارس متوسطه دوم شهرستان روانسر و منطقه باینگان در سالن جلسات إدراک این اداره گفت: دراین نشست، علاوه بر بررسی روند نتایج امتحانات خرداد 95 ، گزارشی از روند عملکرد سه سال گذشته کمیته پیشرفت تحصیلی استان کرمانشاه در راستای تجزیه و تحلیل نتایج امتحانات نهایی خردادماه ارایه می شود.

محسنی نسب گفت: در سال تحصیلی جاری نشست های مشابهی در 16 منطقه استان تشکیل و تا نهم آذرماه نیز چنین جلساتی در سایر مناطق و شهرستان های باقی مانده برگزار خواهد شد.


معاون آموزش متوسطه استان گفت: در این سلسله نشست ها مدیران و کارشناسان مناطق و شهرستان های همجوار در فضایی کاملاً صمیمی ، به تبادل و انتقال اطلاعات و تجربیات خواهند پرداخت.

خسرو محسنی نسب در ادامه گفت: در سال گذشته 732 نفر از عوامل و افراد تأثیر گذار در پیشرفت تحصیلی استان  مورد تقدیر کتبی مدیر کل قرار گرفته اند. وی گفت: اعضای کمیته های پیشرفت تحصیلی 13 منطقه از مناطق 24 گانه استان، مدیران مدارس دارای پیشرفت تحصیلی در مناطق 24 گانه استان و دبیران دارای رشد تحصیلی به تعداد 516 نفر در کل استان مشمول این تشویق ها بوده اند. وی در ادامه گفت: با جمع بندی نتایج عملکرد سال تحصیلی 95/94، افراد مؤثر در پیشرفت تحصیلی ،همانند سال گذشته مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: گروه 12 نفره کمیته برنامه ریزی استان با قاطعیت و پشتکار ، پیشرفت تحصیلی استان را رصد می کند. وی گفت: انتظار دکتر محبی ، مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان ، وجود برنامه ریزی منسجم ، عملیاتی و کارآمد از صف تا ستاد در خصوص پیشرفت تحصیلی استان است.


محسنی نسب در پایان سخنان خود گفت: مدیران مدارس ، راهبران آموزشی و عامل اصلی اتصال سه رکن مهم در آموزش و پرورش ، یعنی اولیا و انجمن های اولیا و مربیان ، معلمان ، دبیران ، مشاوران و دانش آموزان هستند و انجام برنامه ریزهای لازم و مناسب از سوی مدیر مدرسه با حضور این عوامل تأثیر گذار از مهم ترین عوامل پیشرفت تحصیلی خواهد بود.

در ابتدای این نشست حبیب اله مستوفی رئیس اداره ضمن خیر مقدم به حاضران گفت: وظیفه آموزش و پرورش  عهد دار هدایت  دانش آموزان  به عنوان آینده سازان مملکت و کسب رضایت اولیا در هدایت سرمایه هایشان است.

مستوفی گفت: هدایت در آموزش و پرورش در زمینه های مختلف آموزشی، پرورش و اخلاقی است . وی گفت: دانش آموزان ، ویژگی های روحی و جسمی آنان و تفاوت های فردیشان ، خانواده ، اقتصاد و معیشت خانواده ، موقعیت جغرافیایی ، همراهی و مشارکت نهادها ، برنامه های مدیریتی و اداره مدارس، فضای جامعه  و فضاهای مجازی از جمله عوامل تأثیر گذار در پیشرفت تحصیلی هستند.


رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان در ادامه گفت: توفیق یا عدم توفیق در پیشرفت تحصیلی ، قاعده مند نیست و نمی توان یک یا چند عامل را به عنوان عوامل اصلی و تأثیر گذار در این زمینه به حساب آورد زیرا هر منطقه دارای شرایط و ویژگی های خاصی است و جغرافیا بر بینش تأثیر می گذارد و بینش ، منش ها را پدید را می آورد.

این گزارش حاکیست، قاسم وثوقی رئیس اداره آموزش متوسطه نظری، ماشاء اله پروینی، رئیس اداره سنجش و محمد سعیدی کیا، کارشناس سنجش ، معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش استان را در این نشست یک روزه همراهی کردند.

  خبرنگار:صهیب زربان
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار