فرماندار گیلانغرب از تردد روان خودروها و وسایط نقلیه زائران حسینی در گردنه قلاجه مسیر دو راهی کرمانشاه به گیلانغرب و ایلام که به صورت مقطعی صبح امروز برای چندین ساعت از سوی پلیس راه استان ایلام مسدود شده بود، خبر داد.
کد خبر: ۳۳۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱ 17 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،کرم محمدی روز پنجشنبه افزود: دلیل بستن چند ساعته این مسیر در راستای کنترل خودروها و مدارک شناسایی زائران اربعین حسینی در ایست و بازرسی پلیس راه گردنه قلاجه که به سمت استان ایلام و مهران در حرکت بودند، صورت گرفت.
وی بیان کرد: از همان اوایل صبح امروز با پیگیری های صورت گرفته توسط مسوولان شهرستان و همچنین استاندار و دیگر مقام های عالی استان کرمانشاه و پلیس راه، مشکل انسداد هم اکنون حل شده و مسیر گردنه قلاجه به سمت ایوان غرب، ایلام و گیلانغرب و همچنین بالعکس یعنی از ایلام به کرمانشاه بازگشایی شده و مشکلی وجود ندارد.
فرماندار گیلانغرب با بیان اینکه گشت های پلیس راه در گردنه قلاجه حضوری پررنگ دارند و خودروها نیز در حال حرکت هستند، از رانندگان وسایط نقلیه خواست به توصیه های پلیس راه توجه کنند و با توجه به حجم بالای تردد خودروها، با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و صبر و حوصله، رانندگی کنند تا شاهد حوادث تلخی نباشیم.
محمدی ادامه داد: همچنین دستگاه های امدادی نیز در این مسیر در حال خدمات رسانی به زائران حسینی هستند و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار