بیش از پانصد نشست کتابخانه ای در یزد برگزار شد .
کد خبر: ۳۳۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱ 22 November 2016
به گزارش تابناک یزد،مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: در این طرح در هر نشست، افراد کتابهای مورد علاقه خودشان را در مدت هفت  دقیقه برای مخاطبان در حوزه های مختلف معرفی می کنند.
دوست فاطمی ها با بیان اینکه طرح ملی نشست کتابخوان در یزد در چهار دسته نشست های عمومی، تخصصی، مدارس و نشست های کتابخانه ای برگزار می شود، اعلام  کرد : یک سری نشست های عمومی است که در آن افراد با سن و علایق مختلف کتاب های مورد علاقه خود را در هر رشته ای معرفی می کنند.
وی با اشاره به  اینکه در نشست های تخصصی کتابخوان، کتاب ها در زمینه های مشخص توسط افراد صاحب نظر و متخصص همان رشته و کتابداران استان معرفی می شوند، افزود: نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد سال گذشته در این حوزه بیش از سی  نشست از جمله نشست تخصصی ازدواج و خانواده، دفاع مقدس، کودک و نوجوان و نشست تخصصی آثار شهید مرتضی مطهری و مرحوم آذر یزدی را برگزار کرد.
مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد ادامه داد: نشست های تخصصی وعمومی به دو شکل موضوعی و شخصیت محور برگزار می‌شود. مثلاً یا با موضوعاتی نظیر ازدواج، دفاع مقدس و کودکان و یا با تمرکز روی شخصیت هایی مثل مرحوم آذر یزدی، شهید مطهری و آثار آن ها  برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار