رئیس واحد فوتسال هیات فوتبال استان یزد از تدوین سند چشم انداز توسعه این رشته برای نخستین مرتبه در استان خبر داد .
کد خبر: ۳۳۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 22 November 2016
به گزارش تابناک یزد،سید عزیز یونسی  در حاشیه برگزاری آیین قرعه کشی مسابقات فوتسال قهرمانی لیگ برتر باشگاه های استان یزد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در قالب این سند در برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت برای توسعه فوتسال استان برنامه ریزی شده است .
وی ادامه داد: تمام فعالیت ها برای رساندن فوتسال استان یزد به جایگاه واقعی در سطح کشور با همکاری بخش های مختلف بر اساس سند چشم انداز توسعه استان انجام می گیرد.
رئیس واحد فوتسال استان یزد اظهار داشت: برنامه محوری راه توسعه است بنابراین در یزد ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه زیر ساخت ها و علاقمندان به رشته فوتسال وجود دارد.
یوسنی گفت: باید از ظرفیت های خوب موجود که در رشته فوتبال در یزد وجود ندارد بنحو شایسته و در سایه همدلی و فعالیت های جدب بهره گیری کرد تا به نتیجه رسید.
وی افزود: برگزاری مسابقات مختلف فوتسال در قالب لیگ ها و فراهم کردن زمینه لازم از جمله مسائل مهمی است که باید همواره در سطح استان یزد به آن عنایت داشت.
این مسئول گفت: لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگاه های استان یزد در فصل جدید با حضور 10 تیم از اول دی ماه بصورت رفت و برگشت و دوره ای برگزار می شود.
یوسنی گفت: در پایان مسابقات تیم قهرمان به عنوان نماینده استان در رقابت های کشوری حضور خواهد یافت و دو تیم پایانی جدول نیز به لیگ دسته اول سقوط می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار