مسوول سازمان بسیج ورزشکاران استان کرمانشاه، با اشاره به برگزاری چهار یادواره شهدای ورزشکار از ابتدای سال تاکنون، گفت: سه یادواره دیگر نیز تا پایان سال برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۳۲۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ 22 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، سرهنگ پاسدار حسین نوری روز سه شنبه در مجمع عالی بسیج ورزشکاران استان کرمانشاه که در سرسرای جلسات بسیج اقشار سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، ترویج روحیه بسیجی بین ورزشکاران را از مهمترین اهداف سازمان بسیج ورزشکاری عنوان کرد. 
وی شناسایی آسیب های فرهنگی در حوزه ورزش و تلاش برای کاهش این آسیب ها، بسترسازی مناسب برای دمیده شدن روحیه معنوی در ورزش و ترویج اخلاق و روحیه پهلوانی بین ورزشکاران را از دیگر ماموریت های سازمان بسیج ورزشکاری برشمرد. 
سرهنگ نوری در ادامه به مهمترین فعالیت های سازمان بسیج ورزشکاری استان از ابتدای سال تاکنون اشاره و اظهار کرد: علاوه بر برگزاری یادواره های شهدای ورزشکار، حلقه های صالحین نیز تشکیل و در زیرمجموعه آن تاکنون 210 حلقه تربیتی تشکیل شده است. 
مسوول سازمان بسیج ورزشکاران کرمانشاه یادآور شد: دیدار با خانواده های شهدای ورزشکار، برگزاری مراسم فرهنگ پهلوانی و اعزام 15 نفر از خواهران و برادران مربی به مشهد مقدس برای شرکت در دوره های آموزشی و عقیدتی از دیگر برنامه های شاخص اجرا شده است. 
وی یادآوری کرد: تجلیل از ورزسکاران نخبه و با اخلاق، برگزاری کارگاه اخلاق در ورزش، برگزاری همایش های روشنگری و 50 جلسه شورای امر به معروف در استان در راستای تدابیر رهبر معظم انقلاب از دیگر برنامه های اجرا شده بوده است. 
سرهنگ نوری در پایان، ادامه برنامه اردوی راهیان نور ورزشکاران، ایجاد بانک اطلاعاتی نخبگان ورزشی، برگزاری نشست های روشنگری برای ورزشکاران، ارایه راهکارهای عملی در راستای تبیین و عملیاتی نمودن شعار سال و برگزاری مایش اخلاق در جامعه ورزش را از مهمترین مصوبات جلسات بر پا شده توسط سازمان بسیج ورزشکاران عنوان کرد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار