مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم:
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: درصدد هستیم با تقویت زیرساخت‌ها و امکانات بوستان‌های بزرگ شهر که عموماً در محدوده شهر واقع شده‌اند بار پارک‌های درون شهری را کاهش دهیم.
کد خبر: ۳۳۲۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲ 22 November 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با بیان اینکه شهرداری با اجرای پروژه‌های متعدد درصدد توسعه بوستان‌ها و تقویت امکانات آن‌ها است، اظهار کرد: طی یک سال اخیر با اجرای پروژه‌هایی هم چون نهضت درختکاری، تجهیز و بهسازی بوستان‌های غدیر و فدک و احداث بوستان‌های جدید ظرفیت‌های خوبی در این بخش به شهر اضافه شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به وجود بوستان‌هایی بزرگ در محدوده شهر قم، تصریح کرد: بسیاری از این بوستان‌ها به دلیل نبود امکانات لازم در آن‌ها مورد استفاده قرار نمی‌گرفته اما شهرداری با تعریف پروژه‌هایی در صدد تقویت زیرساخت‌ها و امکانات آن‌ها است.

جوادیان با اشاره به وضعیت بوستان‌های جوان و معصومیه، خاطرنشان کرد: طبق برنامه پتانسیل بوستان جوان، معصومیه و دیگر بوستان‌های بزرگ حاشیه شهر را توسعه خواهیم داد تا بار مصرف پارک‌های درون شهری از جمله بوستان علوی کاهش یابد.

وی به بهسازی و تجهیز بوستان غدیر اشاره کرد و گفت: این بوستان در حال حاضر وضعیت بسیار خوبی پیدا کرده و شرایط ایمنی و امنیتی مناسبی نیز در آن برقرار شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم اجرای 4 هزار مترمربع فضای گلخانه‌ای در بوستان غدیر را یادآور شد و افزود: همچنین یکی از مراکز مهم تحقیقات گل و گیاه در این بوستان ایجاد خواهد شد.

جوادیان تصریح کرد: عید امسال مسافری در شهر نخواهیم داشت و صرفاً در کمپین غدیر و فدک اسکان اضطراری صورت خواهد گرفت و سعی داریم کمپینگی در جمکران هم داشته باشیم تا اسکان در پارک‌های سطح شهر به طور کامل حذف شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار