کرمانشاه؛
مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه به پیشرفت بیش از 98 درصدی پروژه کمربندی غربی کرمانشاه اشاره کرد
کد خبر: ۳۳۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲ 23 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مسعود شریفی گفت: تمام تلاش ما این است این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.


وی با اشاره به شروع این پروژه از سال 1383، گفت: متاسفانه کمبود و یا نبود اعتبارات برای این پروژه موجب شده تا اجرای آن 12 سال به طول انجامد.

وی با اشاره به پیشرفت بیش از 98 درصدی این پروژه، گفت: این پروژه تکمیل است و بحث اقدامات ایمنی آن نیز تا حدودی انجام شده است.

شریفی با بیان اینکه تکمیل اقدامات ایمنی مسیر از جمله نصب علائم راهنمایی و رانندگی، نصب نیوجرسی و گاردریل باقی مانده است، گفت: برای این کار 9 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که درصورت تامین آن، پروژه تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

این مقام مسئول افزود: در حال حاضر وزارت راه و شهرسازی در حال رایزنی با پیمانکار پروژه است که اگر مطالباتش هم باقی ماند پروژه را تکمیل و تحویل دهد و پس از آن مطالبات خود را وصول کند.

شریفی طول کمربندی غربی را 23 کیلومتر اعلام کرد و افزود: این پروژه قطعه‌ای از کریدور میاندوآب-کرمانشاه است و با راه‌اندازی آن تردد خودروهای سنگین از داخل شهر کرمانشاه به این کمربندی منتقل می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار