استاندار کرمانشاه خبر داد
استاندار کرمانشاه از اختصاص 940 میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارات ناشی از حوادث طبیعی در این استان خبر داد و گفت: این اعتبارات تا پایان مالی سال‌جاری(تیرماه سال 96) جذب می‌شود.
کد خبر: ۳۳۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 27 November 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، اسدالله رازانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس مصوبه هیئات وزیران 79 میلیارد تومان به‌منظور جبران خسارت‌‌ حوادث غیرمتقربه و سیل به استان کرمانشاه اختصاص یافته است.

وی ار اختصاص 60 میلیارد تومان برای کشاورزان شهرستان سنقرو کلیایی که سرما محصول آن‌ها را سال گذشته از بین برده است خبر داد و ادامه داد: برای بازسازی تاسیسات زیر‌بنایی اداره‌های استان، 10 میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اختصاص تسهیلاتی ارزان‌قیمت در حدود 15 میلیارد و 300 میلیون تومان به روستا‌ها و شهرها، تصریح کرد: برای بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی روستائیان چهار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

این مقام ارشد استان با بیان اینکه آنچه مربوط به سفر رئیس‌جمهور بوده است در آبان‌ماه تصویب شده است، بیان کرد: 125 میلیارد تومان اعتبار از محل مصوبات سفر رهبری به استان کرمانشاه ابلاغ شده است.

رازانی به اختصاص 94 میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت برای خسارت حوادث غیرمتقربه استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: امسال دولت قصد دارد اعتبارات سال 95 را صددرصد تزریق کند.

رازانی از اختصاص کامل بودجه مذکور تا پایان مالی سال‌جاری(تیرماه سال 96) خبر داد و متذکر شد: این مبلغ اختصاص یافته باید در استان هزینه شود و اسناد مربوط به آن را به وزارت دارایی تحویل داده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار