مدیر شهری جنوب غرب تهران گفت: رکوردزنی شهروندان در تفکیک و تحویل پسماند خشک در روز زمین پاک نشان داد که با جلب مشارکت شهروندان می‌شود به داشتن زمینی پاک امیدوار بود.
کد خبر: ۳۳۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲ 11 May 2015
به گزارش فارس بهروز محمدزاده در ششمین جلسه کارگروه مدیریت پسماند با رویکرد محله‌محور در سطح جنوب غرب تهران، با تقدیر از اقدامات مربوط به اطلاع‌رسانی صحیح به شهروندان اظهار داشت: آموزش و اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع، دو رکن اصلی تفکیک پسماند است که به لطف الهی در این ناحیه و در سطح مدارس و مساجد شاهد اجرای دوره‌های آموزشی مستمر و موثر بودیم.

مدیر شهری جنوب غرب تهران با مرور رکوردزنی شهروندان منطقه در روز زمین پاک خاطرنشان کرد: در روز زمین پاک، شهروندان منطقه رکورد تفکیک پسماند از مبداء را شکستند و بیش از پنج تن پسماند را تحویل دادند. این امر بدون مشارکت شهروندان انجام نمی‌شد و این موضوع نشان می‌دهد که تنها باید برای جلب مشارکت صحیح شهروندان تلاش کرد.

وی ادامه داد: در این نشست اهداف اجرایی کمپین آسمان آبی، زمین پاک در ابعاد محله‌ای مورد بررسی قرار گرفت و نواقص مربوط به فعالیت غرف بازیافت و ناوگان ملودی مورد بررسی و رفع واقع شد.

گفتنی است همچنین شهرداری ناحیه یک منطقه به‌عنوان ناحیه پایلوت در ارتباط با تفکیک پسماند از مبداء در کمپین آسمان آبی، زمین پاک انتخاب شده و توانسته با ثبت رکورد جمع‌آوری 4.5 تن پسماند در یک روز، به الگویی مناسب در جلب مشارکت شهروندان تبدیل شود. 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار