فرماندار گیلانغرب از صعود سراسری مردم و بسیجیان به ارتفاعات چغالوند و آوزین این شهرستان در بیستم آذر به مناسبت گرامیداشت سالگرد عملیات مطلع الفجر خبر داد.
کد خبر: ۳۳۹۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 06 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، کرم محمدی روز سه شنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت سالگرد عملیات مطلع الفجر و یادواره شهدای این عملیات گفت: عملیات مطلع الفجر، سند رشادت و فداکاری مردم غیور شهرستان گیلانغرب در تاریخ هشت ساله جنگ تحمیلی است.
وی اظهار کرد: رشادت ها و پایمردی های ساکنان شرافتمند و غیور این خطه در دفاع از تمامیت ارضی، استقلال کشور و ارزش های والای انقلاب اسلامی برکسی پوشیده نیست و غرورآفرینی های این عملیات بزرگ، سند گویایی از روحیه دلیرمردی ، وطن دوستی و اسلام خواهی مردم گیلانغرب است.
فرماندار گیلانغرب ادامه داد: با تاسی به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که گرامیداشت یاد شهدا را کمتر از شهادت نمی دانند، از همه مردم و مجموعه اداری شهرستان انتظار است در مراسم گرامیداشت سالگرد عملیات غرورآفرین و جاودان مطلع الفجر شرکت کنند.
محمدی با قدردانی از حضور گسترده مردم گیلانغرب در آیین گرامیداشت سالگرد عملیات غرورآفرین مطلع الفجر در سال گذشته، عنوان کرد: با شناختی که از روحیه مردم گیلانغرب وجود دارد، امسال نیز شاهد حضور باشکوه در محل یادمان مطلع الفجر خواهیم بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلانغرب نیز در سخنانی با اشاره به ضررورت اهتمام و همراهی همه دستگاه ها برای نشر ارزش های دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه، از اجرای برنامه های ویژه در روز 20 آذر سالروز عملیات غرورآفرین مطلع الفجر در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ معصومعلی محمدی گفت: علاوه بر صعود سراسری بیش از سه هزار تنی مردم به ارتفاعات مطلع الفجر، ایراد سخنرانی توسط سردار نورالله نورالهی مشاور عالی دانشکده تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) و برنامه های فرهنگی، ویزیت رایگان نیز مدنظر است.
عملیات مطلع الفجر بزرگترین عملیات غرب کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس بود که در منطقه عملیاتی گیلانغرب اجرا شد.
در این عملیات علاوه بر آزادسازی ارتفاعات مهمی همچون چغالوند و آوزین، بیش از30 کیلومتر از خاک کشورمان در دشت گیلانغرب و تعداد 30 روستا در این مناطق از دست دشمن متجاوز آزاد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار