امام جمعه نیکشهر در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: تمام گرفتاری‏ ها و بدبختی‏ های مسلمانان و دولت‏ های اسلامی ناشی از اختلاف و نفاق بین آنان و دوری از دستورات الهی است.
کد خبر: ۳۴۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱ 10 December 2016


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد لطفیان سرگزی در خطبه های این هفته نماز جمعه نیکشهر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی، انجام فریضه زکات، اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: نهم ربیع‏الاول سالروز آغاز امامت امام عصر(عج) است و انتظار فرج یعنی تلاش برای آمادگی درخور شان یاری امام عصر(ارواحنا فداه) است.
وی گفت: با مجاهدت و مقاومت عاشورایی می‏ توان زمینه قیام و استقرار دولت جهانی امام عصر (عج) را فراهم ساخت.
وی با اشاره به هفته وحدت بیان کرد: حفظ وحدت، اتحاد و همدلی در صفوف مسلمانان با تکیه بر تعالیم بلند و رهایی بخش اسلام ناب از ضروری‌ ترین نیازهای امروز جهان اسلام است.
وی ادامه داد: تعاون و همدلی علماء اسلام و طرد عناصر مزدور وابسته و جلوگیری از طرح مسائل انحرافی تنها راه پیروزی بر توطئه‌ های دشمنان است.
امام جمعه نیکشهر با اشاره به تمدید تحریمها خاطرنشان کرد: بدعهدی و پیمان شکنی‌ های مکرر آمریکایی‌ها در مساله برجام آشکار شد و این در حقیقت برخاسته از عمق کینه و خباثت استکبار جهانی به‌ سرکردگی آمریکاست.
حجت الاسلام لطفیان سرگزی گفت: تصویب تحریم‌ های اخیر در کنگره آمریکا درس عبرت و پیامی برای مسئولان کشور است و باید بدانند تنها راه برای حفظ عزت و سربلندی ایران اسلامی تکیه بر توان داخلی و اقتصاد مقاومتی است.
وی ادامه داد: آمریکا باید بداند که تصویب تحریم‌ ها که نقض صریح برجام است پاسخ قاطع و کوبنده ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار