در بررسی وضعیت گازرسانی شهرستان سمیرم عنوان شد؛
تابناک: گازرسانی به بیش از 17 هزار و600 مشترک گاز طبیعی اعم از؛ خانگی، تجاری و صنعتی در شهرستان سمیرم اجرا شده است.
کد خبر: ۳۴۲۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ 11 December 2016
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان به اتفاق هیئت همراه از اداره گاز شهرستان سمیرم بازدید به عمل آوردند و وضعیت گازرسانی این شهرستان را از نزدیک بررسی و ارزیابی نمودند.
 
مهندس علوی و هیئت همراه همچنین در این سفر با امام جمعه این شهرستان نیز دیدار کردند و از ایشان  درخواست نمودند که درخصوص فرهنگ سازی مصرف بهینه گازطبیعی، رعایت نکات ایمنی، عدم دستکاری و تخریب تجهیزات گازرسانی از جمله کنتور و رگولاتور، پرداخت به موقع گاز بهاء و تسویه بدهی های معوق توسط مشترکین ، شرکت گاز را در استمرار و ارتقای کیفیت خدمات گازرسانی به مردم، حمایت نمایند.
 
وی گفت: تمام تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت گاز استان اصفهان در جهت آسایش و رفاه مردم می باشد و بسیار خوشحالیم که در حال حاضربخش عمده  این شهرستان که یکی از نقاط سردسیر استان است از نعمت ارزشمند گاز طبیعی برخوردار است.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، بیان داشت: درحال حاضر 982 کیلومتر شبکه گذاری، 14هزار و 998 انشعاب، 55 ایستگاه تقلیل فشار، اندازه گیری و حفاظت از زنگ در جهت گازرسانی به بیش از 17 هزار و600  مشترک گاز طبیعی اعم از؛ خانگی، تجاری و صنعتی در شهرستان سمیرم اجرا شده است.
 
مهندس علوی، با اشاره به اینکه تمامی شهرهای این شهرستان گازرسانی شده افزود: از مجموع 104روستاي اين شهرستان تعداد 101روستا به شكل كامل گازرساني و به بهره برداري رسيده و گازرسانی به3روستای؛ خفر، خينه و ديلي با توجه به صعب العبور بودن مسير در دست امکان سنجی و بررسی می باشد.
 
در ادامه حجه السلام و المسلمین رجائی پور، با بیان اینکه شرکت گاز یکی از شرکت های پیشرو دربحث اقتصاد مقاومتی است گفت: نحوه ی خدمات رسانی که ادارات گازرسانی در سطح استان  انجام می دهند می بایست الگوی سایرین قرار گیرد و به واقع شایسته تقدیر ویژه است .
 
وی گفت: به اعتقاد اینجانب؛ فرهنگ سازی در خصوص مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی و سایر موارد درخواست شده، در راستای مسئولیت اجتماعی تمامی دستگا ه ها و نهادی های استان و کشور است و این نهاد نیز در این راستا اقدام خواهد کرد.
 
مهندس علوی و هیئت همراه در ادامه از واحدهای مختلف اداره گاز سمیرم نیز دیدن کردند و در نشستی با رییس اداره گاز سمیرم، نقاط قوت و مسائل و مشکلات این اداره را بررسی نمودند.
شایان ذکر است، در بازدید های بعدی مبنای اولیه بازدید صورت جلسه تنظیمی با مسئولین اداره گاز سمیرم می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار