مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه امروز تعداد رسانه ها نسبت به سه سال گذشته، ۲ برابر شده است، گفت: کثرت رسانه ها باعث می شود تا انحصار رسانه ای از بین برود.
کد خبر: ۳۴۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷ 12 December 2016
تابناک فارس به نقل از شبستان: دکتر بهزاد مریدی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز (22آذر) در مراسم افتتاحیه دفتر خبرگزاری «فرهنگ رضوی» شعبه فارس گفت: کثرت رسانه ها در دولت جدید توانسته به سمت مردمی بودن را حرکت کند.

وی با اشاره به اینکه امروز تعداد رسانه ها نسبت به سه سال گذشته، 2 برابر شده است و دولت دولت همواره آماده نقد است، تاکید کرد: این کثرت ها ارزشمند است که موجب می شود انحصار از بین برود و این که رسانه در اختیار عده ای باشد زیبنده امروز و عصر ارتباطات نیست.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس، کثرت رسانه ها را موجب انتخاب آزادانه اخبار از سوی مردم آزادانه دانست و تاکید کرد: این کثرت لازمه یک تنوع فرهنگی و فکری است و کثرت رسانه ها باعث می شود تا انحصار رسانه ای از بین برود.

وی با تاکید بر اینکه وحدت در تمام حوزه های مختلف به قرآن و عترت بر می گردد، اظهار داشت: در آستانه هفته وحدت نمایندگی این خبرگزاری در شیراز راه اندازی می شود.

خاطر نشان می شود، در پایان این مراسم ضمن افتتاح دفتر خبرگزاری «فرهنگ رضوی» در شیراز، از زحمات مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر و عباس امیری، به عنوان سرپرست دفتر این خبرگزاری در فارس منصوب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار