مدیرکل بهزیستی مازندران با تاکید بر معرفی کارکرد تلفن ۱۲۳ اورژانس اجتماعی به جامعه، گفت: مشاوره درست و گسترد‌گی چتر حمایتی بهزیستی موجب شد که تنها ۶ کودک در مراکز شبانه روزی بهزیستی استان ارجاع شدند.
کد خبر: ۳۴۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳ 14 December 2016
 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران سید سعید آرام عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت پیامبر اعظم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) گفت: استقبال عمومی و بازخورد مثبت برگزاری پویش «نه به کودک آزاری، احترام به کودکان؛ آری» و نیز با توجه به اهمیت موضوع، این اداره کل را بر آن داشت تا برای اطلاع‌رسانی بیشتر در این زمینه کارگروهی ایجاد کنیم.
 
وی افزود: در شش ماهه سالجاری ۱۲۲ مورد کودک آزاری به مراکز اورژانس اجتماعی بهزیستی مازندران ارجاع شده است.
    
مدیرکل بهزستی مازندران تصریح کرد:  ۹۶ مورد از کودک آزاری از طریق تماس با خط ۱۲۳ (اورژانس اجتماعی) شناسایی شده است و با توجه به اهمیت این شماره درخواست ما نیز از اصحاب رسانه این است که در معرفی هرچه بیشتر این خط ارتباطی اجتماعی به بهزیستی مازندران کمک کنند.
 
 وی ادامه داد: ۶ مورد از ۱۲۲ ارجاع صورت گرفته از کودک آزاری از طریق پایگاه خدمات اجتماعی بوده است و ۲۰ مورد نیز به صورت «خودمعرف» به مراکز اورژانس اجتماعی مراجعه کرده اند.
 
آرام  گفت: در سال جاری ۵۲ مورد با موضوع کودک آزاری خدمات سیار و تیم تخصصی به محل حادثه اعزام  شد که خوشبختانه بخش عمده‌ آن به حلِ مسئله در محل انجامید و بررسی‌های مجدد ما از این موارد آسیب‌پذیر نشان می‌دهد که مشاوره‌های تخصصی و مراقبت‌های نامحسوس این اداره کل اثرگذار بوده است.
 
وی ادامه داد: مشاوره درست و گستردگی چتر حمایتی بهزیستی موجب شد که تنها  ۶ کودک در مراکز شبانه روزی بهزیستی استان ارجاع شدند.
ارجاع 6 کودک آزاری به مراکز شبانه روزی بهزیستی/ کارکرد تلفن ۱۲۳ اورژانس اجتماعی را بشناسیم
برچسب ها: کودک آزاری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار