فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: همزمان با هفته جوان از هفتم تا 13خرداد جشنواره حضرت علی اکبر (ع) و آیین تجلیل از جوانان نمونه این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۳۴۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 13 May 2015

 به گزارش ایرنا، مهدی احمدی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان پارس آباد اظهار کرد:

با برنامه ریزی مدون و هدف گذاری اساسی و حل نیازها و مطالبات جوانان باید زمینه شکوفایی استعدادهای آنها را در عرصه های مختلف فراهم کنیم.

وی با بیان این که نبوغ جوانان ایرانی سبب شده کشورهای جهان شاهد حضور جوانان ایرانی در کلیدی ترین سازمان های کشورهای پیشرفته باشند گفت: جوانان ایرانی در برهه های مختلف قبل انقلاب ، دوره انقلاب ، بعد از انقلاب ، دوران جنگ و دوران سازندگی سبب رشد و شکوفایی کنونی کشور در میان کشورهای جهان شدند.

فرماندار شهرستان پارس آباد افزود: دشمنان در صدد ضربه فرهنگی به این قشر هستند ولی باید با برنامه ریزی برای اوقات این جوانان و توجه ویژه به اولویت های نیاز آنها به تفریح و خلاقیت و علوم زمینه ازدواج و اشتغال این قشر فراهم شود.

رییس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پارس آباد بیان کرد: همایش بزرگ پیاده روی با خانواده به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) در روز جوان برگزار و در کنار آن جشنواره حضرت علی اکبر (ع) و تجلیل از جوانان نمونه شهرستان نیز برگزار می شود.

احمدی با دعوت از ادارات به همکاری برای اجرای این مراسم و جشنواره گفت: برگزاری این جشنواره فرصتی مناسب برای تجلیل از جوانان نمونه شهرستان و معرفی الگوی جوان موفق به سایر جوانان است که باید دقت نظر ویژه در انتخاب جوانان نمونه شهرستان انجام شود.

به گزارش ایرنا ، انور موسی زادگان رییس اداره ورزش و جوانان و دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان پارس آباد نیز در این جلسه به درخشش جوانان این شهرستان در میادین و مسابقات ورزشی معتبر در سطح جهانی و ملی اشاره و بیان کرد: جوانان این منطقه مرزی

استعداد و ظرفیت را دارند که در صورت حمایت و برنامه ریزی مناسب در عرصه های مختلف ورزشی ، علمی و اجتماعی حضوری پررنگ و اثر بخش داشته باشند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار