جانشين فرمانده انتظامي استان از كشف 610 هزار نخ سيگار قاچاق به ارزش يك ميليارد و 200 ميليون ريال و دستگيري دو متهم در اين زمينه خبر داد.
کد خبر: ۳۴۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰ 20 December 2016

به گزارش تابناک کرمانشاه، سرهنگ "عليرضا مرزباني" بيان داشت: در پي کسب اطلاعاتي مبني بر خريداري محموله بزرگ سيگار قاچاق توسط يک باند فعال در امر قاچاق کالا در شهرستان "كامياران" و انتقال آن از معابر غير مجاز مزري به استان کرمانشاه، موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: بر اساس اطلاعات بدست آمده، قاچاقچيان قصد داشتند محموله را با استفاده از خودروهاي پوششي تيزرو و با عبور از معابر فرعي استان کرمانشاه به استان هاي مرکزي کشور انتقال دهند. جانشين فرمانده انتظامي استان تصريح کرد: با انجام اقدامات تعقيب و مراقبتي، مسير تردد و نوع خودروهاي حامل کالاي قاچاق مشخص و در همين راستا تيم عملياتي اداره مبارزه با قاچاق اين پليس به موقعيت ورودي غربي كرمانشاه اعزام شد.

سرهنگ مرزباني ادامه داد: در نتيجه کنترل نامحسوس منطقه، دو دستگاه خودروي سواري حامل کالاي قاچاق رؤيت و با برپايي تور ايست و بازرسي نسبت به متوقف کردن خودروهاي حامل کالاي قاچاق و دستگيري متهمان اقدام شد.

وي با اشاره به دستگيري دو متهم و توقيف دو دستگاه خودرو در اين زمينه، افزود: در بازرسي از خودرو هاي حامل کالاي قاچاق 610 هزار نخ سيگار کشف شد که طبق نظر کارشناسان، ارزش اين محموله يك ميليارد و 200 ميليون ريال برآورد شده است.

منبع: پایگاه خبری پلیس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار