فیروز فاضلی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم امحاء 150 هزار لوح فشرده غیرمجاز بیان کرد: امحاء این تعداد لوح فشرده که طی سال گذشته جمع آوری شده، در پی اجرای قانون کپی رایت و حفظ امنیت روانی خانواده انجام شده است
کد خبر: ۳۴۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸ 13 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، فیروز فاضلی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم امحاء 150 هزار لوح فشرده غیرمجاز بیان کرد: امحاء این تعداد لوح فشرده که طی سال گذشته جمع آوری شده، در پی اجرای قانون کپی رایت و حفظ امنیت روانی خانواده انجام شده است.

وی افزود: 10هزار عدد از این لوح های فشرده غیرمجاز، مربوط به رده سنی کودکان و بازی های کودکان می باشد که با پیگیری خانواده های جمع آوری شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: بسیاری از این لوح های فشرده غیرمجاز نیز مربوط به مواردی است که بدون توجه به مالکیت معنوی و حقوقی صاحب اثر، اقدام به کپی از آنها شده است.

به گفته فاضلی؛ بخش زیادی از لوح های فشرده غیرمجاز جمع آوری شده، آثاری از کشورهای خارجی است که به درون خانواده های ایرانی راه یافته و مشاهده آنها تعادل روحی خانواده ها را بر هم می زند.

وی با قدردانی از حساسیت خانواده های گیلانی در جمع آوری اینگونه لوح های فشرده غیرمجاز اظهار داشت: خانواده ها باید توجه کنند آنچه که سبب بر هم خوردن رشد طبیعی نوجوانان و کودکان می شود، می تواند موجب اختلال در خانواده ها نیز بشود.

وی با بیان اینکه بنیان زندگی ایرانی بر نهاد خانواده استوار است، اضافه کرد: هرچه خانواده مستحکم تر باشد، کشوری مستحکم تر خواهیم داشت.

150 هزار لوح فشرده غیرمجاز که طی سال گذشته در گیلان جمع آوری شده بود، روز چهارشنبه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دادگستری و نیروی انتظامی استان امحاء شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار