رئیس شبکه دامپزشکی هرسین خبر داد:
کرمانشاه- رئیس شبکه دامپزشکی هرسین گفت: تشدید نظارت بهداشتی و بازرسی ویژه از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در شهرستان هرسین با هدف حفظ و ارتقاء سلامت عمومی اجرا شد.
کد خبر: ۳۴۷۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲ 22 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از مهر، دکتر صیاد غلامی امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران  از اجرای گشت مشترک کنترل و بازرسی مراکز عرضه فرآورده های خام دامی (قصابی ها) در این شهرستان خبر داد و افزود: در بازرسی انجام شده نکات مهم و موازین بهداشتی به متصدی قصابی ها یادآوری شد.

وی اظهار داشت: پیرو جلسه مشترک هفته گذشته که با حضور مسئولان ادارات و ارگان هایی از جمله اصناف، بهداشت و اماکن برگزار شد، این گشت مشترک را راه اندازی کردیم.

این مقام مسئول با اشاره به حضور نمایندگان دامپزشکی،   بهداشت و... در این گشت مشترک، تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده حدود ۱۵ کیلوگرم گوشت کشتار غیر مجاز و خارج از چرخه کشتارگاه از قصابی های شهرستان هرسین کشف، ضبط و امحاء شد.

به گفته دکتر غلامی، در این بازرسی ها که در سطح شهرستان هرسین انجام شد، رعایت موازین بهداشتی از حمل تا شرایط نگهداری و عرضه بهداشتی گوشت در قصابی ها زیر ذره بین کارشناسان قرار گرفت.

وی با تاکید بر اهمیت سلامت عموم مردم یادآور شد: شبکه دامپزشکی با مصادیق تخلف در عرضه غیر بهداشتی و کشتار غیر مجاز دام و طیور برخورد قانونی می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار