به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی، رژه خودرویی روز پنجشنبه با حضور دستگاه های اجرایی عضو کارگروه امداد و نجات سرپل ذهاب برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱ 22 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،رییس جمعیت هلال احمر سرپل ذهاب در حاشیه برگزاری این رژه با تاکید بر لزوم آموزش همگانی ایمنی و خودامدادی در جامعه گفت: این نهاد خدمت و امداد رسانی به مردم در زمان وقوع حوادث و بلایای طبیعی را وظیفه خود می داند و به آن افتخار می کند.
محمد مردانی افزود: این هفته فرصت مطلوبی برای بررسی توان دستگاه های امدادی برای مقابله با بحران های طبیعی و احتمالی و افزایش سطح آگاهی و آموزش افراد جامعه است.
وی با اشاره به اهمیت آموزش همگانی امداد، اظهار داشت: آموزش های ارایه شده باید هدفمند و مستمر باشد و با رویکرد ترویج فرهنگ ایمنی و فرهنگ خود امدادی در جامعه توسعه یابد.
رییس جمعیت هلال احمر سرپل ذهاب، هدف از برگزاری رژه خودرویی را ارتقای سطح آمادگی و هماهنگی دستگاه‌ها در زمان بروز بلایای طبیعی، سوانح احتمالی و نمایش توانمندی و میزان هماهنگی بین گروه های امدادی شهرستان ذکر کرد.
مردانی ادامه داد: در این رژه خودرویی، دستگاه های عضو مدیریت بحران سرپل ذهاب، توانایی امدادی، عملیاتی و تجهیزاتی خود را برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی در سطح شهر به نمایش گذاشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار