سرپرست پلیس راه استان ، گفت: در 3 محور "کندوان ، "هراز" ، " فیروزکوه" از چهارشنبه تا جمعه از 8 صبح تا 3 و 30 دقیقه بعدازظهر عبور و مرور موتور سیکلت ممنوع خواهد بود.
کد خبر: ۳۴۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۷ 23 December 2016
قائم آنلاین، محمدرضا خسرویان در گفتگو با خبرنگار ما، در خصوص راه‌های مواصلاتی استان، اظهار کرد: سطح جاده‌ها خشک است اما در زمان نزدیک به صبح امکان لغزندگی جاده بدلیل کاهش دما و یخ گرفتگی وجود دارد.
 
 
وی به وضعیت عبورو مرور در محورهای استان اشاره کرد و افزود: در راه‌های مواصلاتی استان در محور سوادکوه عبور کامیون و کامیونت‌ها از چهار شنبه تا جمعه از ساعت 8 صبح الی 10 شب ممنوع است.
 
 
سرپرست پلیس راه استان بیان کرد: همچنین در محور هراز تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها از چهارشنبه تا جمعه هفته جاری از 8 صبح تا 10 شب بجز کامیون‌های حامل مواد سوختنی ممنوع است.
 
 
این مسئول خاطرنشان کرد: در محور کندوان از چهارشنبه تا جمعه از ساعت 6 صبح تا 11 شب به سمت تهران یکطرفه می باشد.
 
 
خسرویان در خصوص تردد موتور سیکلت تصریح کرد: در 3 محور "کندوان ، "هراز" ، " فیروزکوه" از چهارشنبه تا جمعه از 8 صبح تا 3 و 30 دقیقه بعدازظهر عبور و مرور موتور سیکلت ممنوع خواهد بود.
 
 
وی تاکید کرد: با توجه برودت هوا در ارتفاعات و پایین آمدن دما در نزدیکی صبح و امکان یخ‌گرفتگی جاده هر سه محور لغزنده و لزوم داشتن تجهیزات زمستانی، زنجیر چرخ و پتو مورد تاکید است.
 
 
سرپرست پلیس راه استان در پایان از رانندگان جاده درخواست کرد: به دلیل لغزندگی جاده با سرعت مطمئنه حرکت کنند و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمایند تا سفری ایمن و آسوده داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار