رادفر: تکریم و پاسداشت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران وظیفه آحاد مردم جامعه و مسوولان است.
کد خبر: ۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲ 08 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه،معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: تکریم و پاسداشت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران وظیفه آحاد مردم جامعه و مسوولان است.

علیرضا رادفر در دیدار با خانواده "شهید مصطفی نجاری" در بوکان افزود: شهدا حق بزرگی به گردن ما دارند و همه ما باید در راستای پاسداشت خون آنها و انتقال ارزش های اسلامی به نسل های بعدی تلاش کنیم.

معاون استاندار اضافه کرد: شهدا با اهدای خون پاک خود درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند و در زمان حاضر وظیفه ما زنده نگه داشتن یاد شهداست چراکه این کمترین کاری است که از دست ما بر می آید.

وی با بیان اینکه شهدا با اخلاص و روحیه ایثارگری، سرمایه وجودی خود را در راه خدا هدیه کردند، اظهار کرد: این عزیزان با بهترین و والاترین دارایی خود که جان شیرینشان بود، دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند و اکنون وظیفه ماست که در تکریم خانواده شهدا تلاش کنیم.

در این دیدار نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: توجه به خانواده شهدا و زنده نگه داشتن یاد آنها از اولویت های دولت تدبیر و امید است.

محمد قسیم عثمانی با اعلام اینکه نگاه دولت به خانواده شهدا نگاه خاص و ویژه ای است، افزود: موفقیتی که کشور ما در عرصه های مختلف به آن نایل آمده است همگی به برکت خون شهدا به دست آمده است.

شهید مصطفی نجاری در سال 1363 توسط گروهک ضد انقلاب در بوکان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

باید گفت جناب اقای مهندس رادفر معاونت محترم سیاسی و امنیتی استانداری ،حال با این همه قربان و صدقه رفتن برای شهدای عزیز ،اگر شخصی از کادر مسئولیتی استان اقدام به سخنان نابخردانه در خصوص این شهدا بکند ،دستگاه اداری و امنیتی استان چه وظیفه ایی دارد؟آیا کسی باید برای دفاع از این عزیزان بی دفاع برخیزد ؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار