در لیگ دسته اول والیبال جوانان کشور؛
رئیس هیئت والیبال استان قم گفت: تیم والیبال کریمه قم در لیگ دسته اول والیبال جوانان کشور برابر بارز کرمان به پیروزی رسید.
کد خبر: ۳۴۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴ 27 December 2016
به گزارش تابناک قم، سید ابوالفضل احمدی اظهار داشت: تیم والیبال کریمه که به نمایندگی از قم در مسابقات والیبال دسته اول جوانان کشور شرکت کرده است با برتری برابر نماینده استان کرمان با ۳ پیروزی و یک شکست در این مرحله به کار خود پایان داد.

وی افزود: در ادامه مسابقات والیبال دسته اول جوانان کشور در کاشان تیم کریمه قم دوشنبه شب در کاشان موفق شد تیم بارز کرمان را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو بردارد و با کسب سومین پیروزی به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شود.

رئیس هیئت والیبال استان قم گفت: کریمه که با ۲ پیروزی و یک شکست از ۳ بازی قبلی خود پا به بازی چهارم خود گذاشته بود توانست در بازی با تیم با کیفیت بارز کرمان پیروز میدان شود به طوری که کریمه در ست‌های اول، دوم و چهارم برنده بازی بود و در ست سوم نتیجه را واگذار کرد.

احمدی بیان داشت: در این بازی در ست اول تیم کریمه قم توانست ۲۵ بر ۱۷ بارز کرمان را شکست دهد و در ست دوم در یک بازی نزدیک و شانه به شانه، باز هم تیم کریمه قم بود که برنده شد و ۲۵ بر ۱۹ کریمه را شکست داد.

وی عنوان کرد: در ست سوم ۲ تیم بازی نزدیک و پایاپایی به نمایش گذاشتند و حاصل این بازی نزدیک در ‌نهایت برتری ۲۷ بر ۲۵ تیم بارز کرمان بود اما در ست چهارم بار دیگر کریمه برنده بازی بود و با برتری ۲۵ بر ۲۱ در این ست در ‌نهایت فاتح میدان شد.

رئیس هیئت والیبال استان قم تصریح کرد: جوانان کریمه با برد مقابل نماینده کرمان به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کرده و به مرحله بعدی راه یافتند در حالی که تنها شکست کریمه در این مسابقات برابر تیم میزبان یعنی فرش محتشم کاشان رقم خورده بود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار