علیرضا علی‌فر این ‌روزها تمام خبرسازی‌اش را با کانال هواداری‌اش انجام می‌دهد.
کد خبر: ۳۵۲۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 31 December 2016
به گزارش تابناک قم، جايي كه تقريباً هر دو روز يك‌بار از اعلام آمادگي‌اش براي حضور در تيم‌هاي انتهاي جدول ليگ برتر حرف مي‌زند. او حتي اينها را در برنامه شب يلداي علي ضياء هم گفت و حالا همين كانال ادعا كرده است تماس‌هايي بين علي‌فر و مديران باشگاه صبا برقرار شده. 

صبا با صمد مرفاوي از 15 بازي فقط 9 امتياز گرفته و تقريباً معدل امتيازگيري آنها 7/0 است.  

علي‌فر چندي قبل در گفت‌وگو با يكي از دوستان خبرنگارش گفته بود: «واقعاً نمي‌دانم يكي مثل من چرا نبايد چنين فرصتي داشته‌ باشد. هيچ‌كس به اندازه من از فوتبال دفاعي سر در نمي‌آورد. سال‌ها درباره مزاياي فوتبال با دفاع سه‌نفره مي‌گفتم و منتقدانم مي‌خنديدند اما حالا همه دارند مي‌گويند توفان كونته! در فوتبال ما گل نخوردن كار دشواري است. 

اگر اصول دفاعي را تيمت خوب بلد باشد و گل نخوري، اقلا يك امتياز مي‌گيري. من حاضرم تضميني اين علم را در اختيار اين تيم‌هاي ته جدولي بگذارم و اگر تيم‌شان را نگه نداشتم، پولي از آنها نمي‌خواهم. تيمي كه پول زيادي دارد و در 15 بازي حتي 10 امتياز هم نگرفته چرا نبايد اين فرصت را به من بدهد تا تجربه‌ام را به كمك‌شان بياورم؟» 

او كه آن روز دل پر دردي داشته، گفته است: «برويد اين آقاياني را كه تيم‌هاي‌شان الان ته جدول است ببينيد. در اين چند سال چند تا تيم را انداخته‌اند؟ از اين تيم مي‌روند تيم بعدي و از آن يكي به تيم بعدش. حاصلش شده چي؟ هيچي! ولي باز تيم مي‌گيرند.

من 30 سال قبل دستيار منصور امير آصفي بوده‌ام. در رده ملي عالي‌ترين مدرك مربيگري را داشته‌ام اما هيچ‌وقت كاري دستم نمي‌دهند چون در مافياي فوتبال نيستم. آن وقت بايد تمام دنيايم اين باشد كه بروم يك بازي گزارش كنم و 120 هزار تومان بگيرم! ايرادي ندارد. 

گزارش كردن را خيلي دوست دارم اما من مي‌توانم بهتر از اينها نتيجه بگيرم.

اين باوري است كه اين ‌روزها تمام ذهن علي‌فر را به خود اختصاص داده. هي خودش را بهتر از تمام مربيان ليگ برتر مي‌داند و احتمالاً در روياهايش به انقلابي بزرگ فكر مي‌كند. به اينكه حق خورده شده‌اش را بگيرد. 

در اين باورها، او نيمكت صمد مرفاوي و تيم بي‌پول صباي قم را بهترين تيم ممكن براي رسيدن به دنياي مربيگري مي‌داند! باوري كه سخت است و البته براي كسي كه اين روزها سوژه دابسمش‌‌سازهاست و خيلي حرف‌هايش جدي گرفته نمي‌شود و فقط مورد توجه است چون لبخند روي لب‌ها مي‌نشاند. 
 
منبع: تماشاگران امروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار